ایتالیا ۳- ایران صفر/ شکست بدون حرف و حدیث

تیم ملی والیبال ایران مغلوب ایتالیا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم لیگ ملت های والیبال بامداد امروز در آرژانتین پیگیری شد که تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۱ و ۴۰ دقیقه در شهر سن خوان آرژانتین به مصاف ایتالیا رفت.

شاگردان کولاکوویچ که در مسابقه قبلی خود موفق شده بودند آرژانتین را شکست دهند، با روحیه ای بالا مقابل ایتالیا صف آرایی کردند.

در ابتدای بازی ایران با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، مهدی مرندی، امیر غفور، علی شفیعی و مجتبی میرزاجانپور به زمین رفت اما دست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ با ایتالیا واگذار کرد.

در ابتدای دست دوم فرهاد قائمی جایگزین میرزاجانپور شد و در ادامه فرهاد سال افزون به جای سعید معروف و صابر کاظمی به جای امیر غفور به میدان آمد اما این تغییرات هم نتوانست مانع از شکست تیم ایران شود و دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود ایتالیا خاتمه یافت.

در دست سوم کولاکوویچ تغییرات بسیاری در ترکیب ایران انجام داد که به غیر از تغییرات دست دوم، سامان فائزی جایگزین سید محمد موسوی و حضرت پور به جای مرندی به میدان آمد. ورود مرتضی شریفی و میثم صالحی به میدان هم برای ایران گره گشا نبود و شاگردان کولاکوویچ در این دست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و در مجموع با حساب ۳ بر صفر مغلوب ایتالیا شدند.

تیم ملی والیبال ایران که در ۵ دیدار خود صاحب ۲ پیروزی و ۳ شکست شده در رده یازدهم جدول قرار دارد و امشب از ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه به مصاف کانادا می رود.

کد خبر 345235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.