فراخوان هشتمین دوره­‌ جایزه ادبی هفت اقلیم منتشر شد

دبیرخانه دایمی جایزه ادبی «هفت اقلیم» از برگزاری هشتمین دوره این جایزه ادبی خبر داد که هرساله در زمینه ادبیات داستانی ازجمله رمان و مجموعه داستان در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، براساس فراخوان دوره هشتم جایزده ادبی هفت اقلیم، نویسندگان و ناشران از ۱۵ خرداد تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ فرصت دارند سه نسخه از کتاب‌های تألیفی در زمینه داستان کوتاه و رمان که در سال ۹۶ منتشر شده‌اند را به آدرس دبیرخانه این جایزه ادبی، واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان ملک، بعد ازکشواد، پلاک ۵۶۹، موسسه فرهنگی هنری هفت اقلیم، دبیرخانه هشتمین دوره جایزه ادبی هفت اقلیم ارسال کنند.

گفتنی است، جایزه ادبی هفت اقلیم هز ساله از سوی موسسه فرهنگی هنری هفت اقلیم به کتاب‌های منتشر شده در در ایران و در زمینه ادبیات داستانی ازجمله رمان و مجموعه داستان در ایران اهدا می‌شود. جایزه ادبی هفت اقلیم در سال ۱۳۸۸ با تلاش عده‌ای از نویسندگان مستقل ایران با دبیری "آیت دولتشاه" آغاز شد و در ابتدا به داستان‌های کوتاه منتشرنشده اختصاص داشت اما در ادامه به جمع جوایز کتاب‌های منتشرشده پیوسته است. جایزه ادبی هفت اقلیم تلاش می‌کند ادبیات داستانی را به‌صورت ملی مورد بررسی قرار دهد.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کد خبر 345203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.