راه امام(ره)، چراغ راه آینده ماست

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: راه امام خمینی(ره) و مسیری که در راه اعتلای اسلام و استقلال و آزادی ایجاد کردند، چراغ راه آینده ماست.

علی اصغر رفیعی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران بود که با رهبری انقلاب اسلامی، زمینه ساز حرکتی نو در ایران و جهان شد.

وی ادامه داد: اندیشه‌های امام راحل(ره)، مبتنی بر تعالیم قرآن و اهل بیت(ع) بود و به همین دلیل از سوی همه اقشار جامعه به ویژه طبقات مستضعف و ستمدیده مورد پذیرش واقع شد. امام(ره) شخصیتی اساطیرگونه داشت، اخلاق، رفتار، نظریات علمی و روحیات متعالی ایشان در جهان بی‌نظیر بود.

رفیعی نژاد با تأکید بر ضرورت معرفی شخصیت امام راحل(ره) به نسل‌های جوان و نوجوان جامعه، تصریح کرد: باید افرادی که دوران حیات امام(ره) را درک نکردند، به خوبی با ابعاد مختلف شخصیت و افکار و اندیشه‌های ایشان در زمینه‌های مختلف سیاسی، دینی و اجتماعی آشنا شوند.

وی امام خمینی(ره) را ایجاد کننده بزرگترین حرکت سیاسی در جهان معاصر دانست و افزود: راه امام خمینی(ره) و مسیری که در راه اعتلای اسلام و استقلال و آزادی ایجاد کردند، چراغ راه آینده ماست.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف امام راحل(ره) ایجاد اتحاد میان مسلمانان جهان بود، اظهار کرد: بی تردید شخصیت ایشان به عنوان نماد مقاومت در جهان اسلام شناخته می‌شود.

رفیعی نژاد استکبار ستیزی را از ویژگی‌های بارز شخصیت امام خمینی(ره) برشمرد و تأکید کرد: ایشان با ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی، استعمار و استثمار ابرقدرت‌ها و مستکبران جهان، به همه آزادی‌خواهان جهان درس آزادگی و ایستادگی آموختند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های مختلفی ویژه بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در شهرضا، تصریح کرد: شهرضا جزو نخستین شهرهای کشور بوده است که مردم ولایتمدار و انقلابی آن، با حمایت از آرمان‌های امام(ره) وارد مبارزات انقلابی شدند.

فرماندار شهرضا ادامه داد: تقدیم ۷۵۰ شهید و شمار بسیاری ایثارگر در راه حفظ اسلام و انقلاب و استقلال کشور، نشانه پایبندی مردم این شهرستان به آرمان‌های امام(ره) و ارزش‌های انقلاب است.

کد خبر 345164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.