اروپا هم پیمان آمریکای عهد شکن/ مسئولان رانندگان را در یابند

سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: هنوز برخی ها به شرق و غرب اعتماد می کنند و به آن‌ها امید دارند با وجود این که دیدند آمریکای جنایت کار عهدشکن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم در رابطه با فضیلت های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از برنامه های ماه مبارک رمضان و واجبات دینی مسلمانان روزه گرفتن است که در قران نیز ذکر شده است.

وی همچنین با اشاره به پیش رو بودن لیالی قدر متذکر شد: شب قدر برتر از هزار ماه بوده  تا جایی که می توان گفت شب قدر به اندازه تمام زندگی انسان ارزش دارد.

قرآن دستگیر انسان های صادق است

حجت الاسلام دهقانی افزود: اگر در مسیر قران قرار بگیریم و شرایط عمل کردن به احکام الهی را به وجود آوردیم و در مسیر خود صادق باشیم قران دستمان را خواهد گرفت.

وی ماه مبارک رمضان را بهار قران دانست و تصریح کرد: رمضان ماهی است  که در آن یک آیه خواندن از قران ارزش و ثوابی برابر با ختم قران در ماه های دیگر دارد.

مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند

خطیب نماز جمعه سمیرم متذکر شد: در زمان حال وظیفه مسئولان بسیار سنگین بوده زیرا نظام کنونی نظامی اسلامی بوده و کوچکترین اشتباه از جانب آن‌ها بزرگ جلوه داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: آنها باید به مسائل فرهنگی واجتماعی توجه یژه ای داشته باشند.

اما جمعه سمیرم اظهار کرد: مردم مشکلات زیادی از نظر اقتصادی داشته و تورم و گرانی کمر بسیاری را در جامعه شکانده و این تفکر هرچه بیشتر مسئولان را می طلبد.

مسئولان رانندگان را در یابند

خطیب نماز جمعه سمیرم در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: قشر زحمت کشی که در تابستان و زمستان در بیابان ها و جاده ها کار می کنند تا چرخ زندگی خود و جامعه  را به حرکت در آورند باید مشکلاتشان برطرف شود.

وی با اشاره به کوتاهی هایی در رابطه با قشر با شخصیت رانندگان افزود: این حقیقت را باید بازگو کنیم که برخی از افراد در هیات دولت و حتی مجلس در قبال رانندگان کوتاهی داشته اند.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به حقوق های چند میلیونی این افراد خاطر نشان کرد: آیا افزایش نرخ بیمه این قشر به صورت چند برابری نشانه دولت تدبیر است یا بی تدبری است که بهانه به دست دشمنان می دهد؟

اروپا هم پیمان آمریکای عهد شکن است

امام جمعه سمیرم پایگاه های برگزاری نماز جمعه را محلی برای بازگویی حقایق دانست و افزود: مردم شعار همیشگی مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد و فراموش نخواهند کرد.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم گریزی نیز به مسئله برجام زد و گفت: چرا هنوز برخی ها به شرق و غرب اعتماد می کنند و به آن‌ها امید دارند با وجود این که دیدند آمریکای جنایت کار عهدشکن است.

وی با اشاره به شرایط مطرح شده از جانب مقام معظم رهبری در رابطه با برجام متذکر شد: چرا در مسئله برجام امروز و فردا می کنید و تضمینی عملی از اروپا نمی گیرید؟

حجت الاسلام سیف الله دهقانی ضمن تشکر از برخی از نمایندگان مجلس در رابطه با تلاش برای تصویب شروط مقام معظم رهبری نسبت به ادامه مسئله برجام خاطر نشان کرد: باید بدانیم حمایت ملت از ولایت برای این است که ملت به اوج سر افرازی خود برسد.

به گزارش ایمنا، شهرستان سمیرم در ۱۶۰ یلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 345129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.