اسراییل در برابر توان نظامی فلسطین ناکام می ماند

امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: اسراییل با تمام ظرفیت های نظامی و موشکی در برابر توان نظامی فلسطین ناکام می ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خبطه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تیران با اشاره به پیشرفت جوامع اسلامی اظهار کرد: در حملات موشکی فلسطین به طرف اسراییل موفقیت هایی به مردم مسلمان این کشور رسیده است.

وی افزود: اسراییل با تمام ظرفیت های نظامی و موشکی و محافظت های نظامی در برابر توان نظامی فلسطین ناکام می ماند و موشک های فلسطین به مرکز قدرت آن ها خواهد خورد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به همراهی کشورهای بین المللی در رد طرح مبارزه با فلسطین، تصریح کرد: سران کشورهای جهان در سازمان ملل در برابر طرح پیشنهادی اسرائیل در مبارزه با مردم فلسطین مخالفت کردند و این دولت های ظالم دیگر مورد حمایت سایر کشورهای جهان نخواهند بود و زمینه انزوای آن ها بیش از بیش فراهم می شود.

وی با اشاره به همکاری و همراهی با مردم مظلوم و مقابله با استکبار جهانی از سوی سازمان ملل و کشورهای اروپایی، یادآورشد: این همراهی در خصوص برجام نیز به وجود خواهد آمد و کشورهای اروپایی با عدم همراهی با آمریکا و رژیم صهیونیستی این دولت های ظالم را به انزوا خواهند برد.

حجت الاسلام رشیدیان نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی(ره) و انجام این حرکت ماندگار در سال های پیاپی فرصتی برای حمایت از مظلومان عالم و دفاع از قدس مظلوم بوده و باید زمینه توسعه اسلام ناب در جهان را فراهم کرد.

وی زمینه سازی فرج امام زمان(عج)، مبارزه با استبداد داخلی و استکباری خارجی را مهم ترین اهداف امام خمینی(ره) در تحقق انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان دانست و گفت: امام خمینی(ره) بدون ترس و هراسی از هیچ قدرتی اهداف خود را پیش برد و زمینه ساز توسعه انقلاب اسلامی به جهان شد.

وی کسب رضایت الهی و خدمت به مردم را عامل موفقیت امام(ره) دانست و اضافه کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی به عنوان یک شخصیت جامع و کامل الگوی کامل برای مدیران و رهبران جامعه اسلامی است.

کد خبر 345122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.