رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خنثی کننده نقشه دشمنان است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با گذشت ۲۹ سال از رحلت امام (ره) هیچ گونه خدشه‌ای از سوی دشمنان به نظام و انقلاب وارد نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت الله سیدعلی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار کرد: ۱۴ خرداد سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام راحل(ره) است که مصیبتی بزرگ برای جهان تشیع را به همراه داشت.

وی افزود: امروز امام (ره) اگرچه در بین ما نیست، اما باید به وصیت نامه‌اش عمل کنیم زیرا وصیت نامه امام (ره) نقشه راه نظام جمهوری اسلامی و چراغ راه هدایت ملت است.

امام جمعه گلپایگان گفت: امام یار و یاور مستضعفان جهان بود و مسئولان به سفارش امام راحل در خدمت خالصانه به مستضعفان عمل کنند.

وی تصریح کرد: برخی مسئولان خوی و مسیر اشرافی‌گری را طی می‌کنند، اما اشرافی گری سم مهلکی برای نظام و مسئولان است.

طهماسبی یادآور شد: امام (ره) با صراحت کلام از چهره استکبار جهانی و قدرتمندان عالم پرده برداشت،  به مردم مظلوم جهان که عمری تحت شرایط استکبار قرار داشتند درس آزادگی داد و امروز آنان راه آزاد اندیشی را طی می‌کنند.

وی گفت: امام به معنای  واقعی مجاهد فی سبیل الله بود،  با  تمام توان دست از مبارزه با ستمگران عالم بر نداشت و با آنان جنگید، برای همین که دشمنان از امام راحل (ره) کینه دارند و برای  تخریب راه امام  از شگردهای مختلف استفاده می‌کنند.

امام جمعه گلپایگان گفت: پس از رحلت امام بزرگوار انتخاب آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب از سوی شورای نگهبان، یک  انتخاب شایسته و بایسته برای نظام بود.

وی تأکید کرد: در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که با گذشت ۲۹ سال از رحلت امام هیچ گونه خدشه‌ای از سوی دشمنان به نظام و انقلاب وارد نشده است.

طهماسبی  افزود: رهبر معظم انقلاب با صراحت کلام آمریکا را دشمن انقلاب و نظام می‌داند و تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار خنثی شده است.

وی اظهار کرد: در آستانه شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های قدر قرار داریم، باید از این شب‌های پر برکت نهایت استفاده انجام شود، شب قدر شب دعا و راز و نیایش و طلب معفرت به درگاه خداوند است.

امام جمعه گلپایگان گفت: به مناسبت هفته اکرام و اطعام ایتام وجوهات نقدی و غیر نقدی را برای توزیع بین نیازمندان در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار دهید.

وی گفت: در بحران شدید کم آبی هستیم نهایت صرفه‌جوئی در مصرف آب را به صورت یک فرهنگ در بین خود ترویج دهید.

طهماسبی خاطرنشان کرد: باید دسیسه آمریکای جنایتکار را شناخت، در برهه‌ای که آمریکا تحریم اقتصادی را بر ما تحمیل می‌کند، اما سیگار را تحریم نکرده و می‌خواهد با استفاده از این فضای غبارآلود برای نابودی جوانان استفاده کند.

کد خبر 345120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.