تولید نسل جدید جاروبرقی‌های خانگی در دستور کار شرکت سپاهان جارو

مدیرعامل شرکت سپاهان جارو گفت: برند سپاهان جارو با ورود به دهه چهارم فعالیت خود، توسعه و تولید نسل جدید جاروبرقی‌های خانگی را در دستور کار قرار داده است.

مجتبی تنباکویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه ۱۵ ماه مبارک رمضان مصادف با تاسیس شرکت سپاهان جارو است، اظهار کرد: ۳۱ سال پیش حرکتی را در صنعت لوازم خانگی کشور آغاز کردیم و اکنون بر این باوریم که تولید داخلی می‌تواند نیازهای اساسی مصرف‌کننده ایرانی را به راحتی تامین کند و اکنون که سال ۹۷ مزین به نام «حمایت از کالای ایرانی» شده، بیش از پیش بر باور خویش استواریم.

وی با بیان اینکه شرکت سپاهان جارو در سال ۱۳۶۶ با هدف طراحی و تولید انواع مکنده‌های خانگی و صنعتی در استان اصفهان آغاز به کار کرد، افزود: این شرکت از همان ابتدا با بکارگیری کارشناسان مجرب در حوزه صنعت لوازم خانگی کشور، اقدام به طراحی و بومی‌سازی و تولید مدل‌های مختلف جاروبرقی کرده است.

مدیرعامل شرکت سپاهان جارو تصریح کرد: این شرکت از ابتدای فعالیتش به فکر مراعات حقوق مصرف‌کنندگان نهایی خود بوده و در این راه پر فراز و نشیب همواره بر حقوق مشتریان تاکید داشته است و محصولات خود را مطابق با سلیقه و سبک زندگی مصرف‌کنندگان و بر اساس کاربری‌ها و نیازهای مورد انتظار آنها در اختیارشان قرار داده است.

وی اضافه کرد: در این راستا اهمیت به خدمات پس از فروش، نشان از توجه به حقوق مصرف‌کنندگان نهایی تولیدات شرکت دارد و گارانتی طولانی مدت محصولات و تامین به موقع قطعات تولیدی، توانسته رضایت مشتریان را جلب کند؛ ضمن اینکه نفع و سود نمایندگان، فروشندگان، بنکداران، سرویس‌کاران و کارگران شرکت نیز همواره برای مدیران شرکت از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

این کارآفرین ادامه داد: برند سپاهان جارو با ورود به دهه چهارم فعالیت خود، توسعه و تولید نسل جدید جاروبرقی‌های خانگی را در دستور کار قرار داده و می‌کوشد تا بیش از گذشته به کیفیت و تولید صادقانه توجه کند و در یک رقابت سالم و حرفه‌ای با سایر تولیدکنندگان، به صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین جاروبرقی‌ را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورد و خاطرات زیبا و به یاد ماندنی در ذهن مشتریان به یادگار بگذارد.

تنباکویی افزود: ما همیشه خود را به جای مشتریان قرار داده‌ایم و مانند آنها اندیشیده‌ایم تا بتوانیم از دیدگاهشان عمل کنیم و آسایش آنها را فراهم سازیم و امروز افتخار می‌کنیم که با چنین اندیشه‌ای توانسته‌ایم برند سپاهان جارو را در ذهن مصرف‌کنندگان ماندگار کنیم.

کد خبر 345084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.