پرونده سه برادر مواد فروش بسته شد/ دستگیری سارق ۳۴ خودرو در اصفهان

دستگیری سه برادر فروشنده مواد مخدر در اصفهان و دستگیری سارق ۳۴ خودرو در اصفهان از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتطامکی استان اصفهان، سرهنگ سید تقی حسینی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان،  در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی در حال انتقال محموله‌ای از استان کرمان است که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: یک گروه مجرب از مأموران اصفهان پس از هماهنگی با مقام قضائی به استان کرمان اعزام و با همکاری پلیس آن استان او را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی سواری این سوداگر مرگ موفق شدند، ۲۵۰ کیلوگرم تریاک را که در صندوق‌ عقب و زیر صندلی‌ها به طرز ماهرانه ای جا ساز شده بود، کشف کنند.

دستگیری برادران سارق در شاهین شهر

سرهنگ رجبعلی مختاری،  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل نیمه ساز درمنطقه "گلدیس" شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات تخصصی موفق شدند ۲ برادر را که به وسیله یک خودروی سواری اقدام به سرقت اموال موجود در منازل نیمه ساز شامل سیم برق ، شیر آلات ، رادیاتور ، پمپ آب و دیگر اموال می کردند شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : سارقان به سرقت بیش از ۱۲۰میلیون ریال اموال مسروقه شامل چند قطعه پانل رادیاتور ، تعدادی شیر آلات مسروقه، چندین حلقه سیم برق اعتراف کردند.

پارچه‌های قاچاق به بازار نرسید

سرهنگ محمدحسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد یک هزار و ۴۱ طاقه پارچه خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد که خودرو و محموله توقیف شدند.

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام‌شده است بیان داشت : در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

پرونده برادران موادفروش بسته شد

سرهنگ سید تقی حسینی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه خانواده‌ای اقدام به فروش و توزیع مواد افیونی دریکی از محلات شهر اصفهان می‌کنند ، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از مخفیگاه آن‌ها بازرسی شد که مقدار ۸۳ گرم هروئین و۸۳ گرم شیشه بسته‌بندی‌شده و آماده توزیع کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این عملیات ۳ برادر و ۲ نفر از دیگر اعضای این خانواده که با آن‌ها همکاری می‌کردند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه منزل این سوداگران مرگ با دستور قضائی پلمپ شد، گفت: قوه قضائیه و نیروی انتظامی با قاچاقچیان کلان و خرد مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کنند و اجازه جولان به آنان نخواهند داد.

کشف ۳ تن چوب بلوط قاچاق در نجف آباد

سرهنگ محمدرضا خدادوست، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت : ماموران یگان امداد شهرستان "نجف آباد" در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا طرح مبارزه با قاچاق کالا را در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی از یک باغ در یکی از مناطق اطراف شهرستان "نجف آباد" بازرسی شد که مقدار ۳ تن چوب بلوط قاچاق کشف شد .

این مقام انتظامی اضافه کرد: قاچاقچی چوپ بلوط دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ خدادوست در در پایان ضمن تاکید برسهم مشارکتی مردم در حفظ منابع طبیعی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارق حرفه‌ای ۳۴ خودرو در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسن یاردوستی،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودرو در نقاط مختلف شهر" اصفهان" و شکایت شهروندان ، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: شب گذشته تیم گشت انتظامی حین گشت زنی دریکی از خیابان‌های شهر اصفهان ، متوجه شدند فردی در حال باز کردن درب یک خودروی پراید است که وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق پس از مشاهده سارقان متواری شد افزود: گشت انتظامی با رعایت کلیه ملاحظات امنیتی و در یک عملیات ضربتی موفق شدند این سارق را زمین‌گیر و دستگیر کنند.

سرهنگ یاردوستی اضافه کرد: در بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص این سارق در نقاط مختلف شهر اصفهان مرتکب جرم سرقت خودرو و اموال داخل خودرو شده است که در بازجوئی‌های پلیس به سرقت ۳۴ دستگاه خودروی سواری و ۴ مورد سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: این سارق ۳۴ ساله یک سارق حرفه‌ای بود که در کم‌ترین زمان ممکن خودرو را سرقت و متواری می‌شد.

سرقت اینترنتی از حساب سالمندان

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت چند نفر از افراد سالمند مبنی بر اینکه از حساب آنان به‌صورت اینترنتی سرقت شده بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ، متهم با کمین در مقابل عابر بانک‌ها و شناسایی افراد مسن و سالمند به بهانه کمک ، اطلاعات بانکی آن‌ها را دریافت کرده و در فرصتی مناسب به‌صورت اینترنتی از حساب قربانیان خود سرقت می‌کرد.

وی افزود: کارشناسان پس از انجام اقدامات علمی و تخصصی در فضای مجازی سرانجام هویت عامل این سرقت‌ها را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام مسئول  اضافه کرد: متهم پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود از این کار را کسب درآمد و سودجویی عنوان کرد.

سرهنگ مرتضوی بابیان اینکه متهم با این شیوه توانسته بود از حساب بانکی ۴ نفر مبلغ ۴۵ میلیون ریال برداشت کند، اظهار کرد: توصیه ما به افراد سالمند که قادر به استفاده از دستگاه‌های خودپرداز نیستند این است که در مواقع لزوم از آشنایان و اقوام مورداطمینان خود کمک گرفته و به افراد غریبه اعتماد نکنند.

عدم رعایت فاصله طولی مرگ راننده پراید را رقم زد

سرهنگ جواد درستکار، رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان اظهار کرد: مأموران پلیس‌راه "نجف‌آباد" از تصادف یک دستگاه سواری پراید با کامیون بنز در محور "علویجه" باخبر و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده ۳۴ ساله سواری پراید به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پراید اعلام‌شده است .

سرهنگ درستکار در پایان به رانندگان توصیه کرد: قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید تا شاهد وقوع این‌گونه حوادث نباشیم .

کد خبر 345080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.