فراکسیون امید اصول اخلاقی‌اش را زیر پا نگذاشت

یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید با تاکید بر اینکه این فراکسیون اصول اخلاقی‌اش را در انتخابات هیات رییسه زیر پا نگذاشت گفت: فراکسیون امید برای کسب کرسی ریاست حاضر به ائتلاف با تمامیت خواهان نشد.

به گزارش ایمنا، فاطمه سعیدی در ارزیابی از انتخابات هیات رییسه مجلس گفت: امروز جریان‌های سیاسی رای خالص خود را در دور اول انتخاب رییس نشان دادند.

وی با بیات اینکه فراکسیون امید حاضر به ائتلاف با تمامیت خواهان برای کسب کرسی ریاست نشد، گفت: در هفته گذشته شرایط سختی در فضای رسانه‌ای و مجازی علیه فراکسیون امید ایجاد شده بود که روز چهارشنبه کسانی که عارف را به یکدنگی متهم می کردند و می گفتند نتیجه کاندیداتوری او از دست دادن کرسی نواب رییس است به تحلیل اشتباه خود پی بردند.

نماینده تهران ادامه داد: با افتخار به مردم اعلام می‌کنیم وکلای اصلاح طلب شما بر اصول اصلاح طلبی پایدار ماندند که دیدید حاضر نشدند با مخالفان برای کسب کرسی ریاست ائتلاف و معامله کنند.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که در این دو سال مدام بر طبل ریزش فراکسیون امید می‌کوبیدند و می گفتند عملکرد فراکسیون باعث ریزش وزن آن در مجلس شده اکنون به اشتباه خود پی بردند.

منبع:ایسنا

کد خبر 345075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.