باشگاه مودیان خوش حساب شهرداری شیراز راه‌اندازی می‌شود

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز از راه اندازی باشگاه مودیان دائم و خوش‌حساب شهرداری شیراز با تصویب این شورا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سینا بنی‌زمانی» در پایان چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با تصویب این شورا، مشوق‌های اداری و اقتصادی برای ساخت و ساز در شیراز به مودیان‌خوش حساب شهرداری تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: شورای شهر شیراز با تصویب لایحه شهرداری شیراز، به راه‌اندازی باشگاه مؤدیان دائم و خوش‌حساب در چهلمین جلسه شورای شهر شیراز رای مثبت داد.

مخبر کمیسیون برنامه و بودجه اضافه کرد: بر مبنای این لایحه، سازندگانی که مطابق ماده ۱ مصوبه بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند، هم در زمینه امور اداری مربوط به صدور پروانه‌ها و هم در زمینه اقتصادی امتیازاتی دریافت می‌کنند.

وی افزود: مشوق اداری شامل استفاده از گیشه همه‌کاره است که ظرف مدت سه ماه اقدام به انجام کلیه امور جهت صدور پروانه‌های ساختمانی می‌کند که باعث صرفه‌جویی در وقت اعضای باشگاه می‌شود. مشوق‌های اقتصادی هم شامل کارت‌های اعتباری تشویقی و هم شامل تقسیط عوارض تا دو سال با نرخ سوی د با کاهش ۲۵ تا ۱۰۰ درصد نسبت به نرخ کنونی است

کد خبر 345072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.