به جای تسویه حساب سیاسی، برای حل مشکلات مردم متحد شویم

شهرضا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبری فرمودند اکنون زمان اتحاد همه نیروها و احزاب سیاسی است، بنابراین سؤال از رییس جمهور در این شرایط به صلاح نیست.

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: سال گذشته به دلیل بروز و تشدید معضلات مالی در بعضی از مؤسسات مالی و ورشکسته شدن آن‌ها، برخی از سپرده‌گذاران در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. در آن شرایط باتوجه به موقعیت ویژه و نیاز به پیگیری سریع این مسئله برخی از نمایندگان تصمیم گرفتند تا به جای سؤال از وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی، از رییس جمهور سؤال کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امسال هم برخی از نمایندگان تصمیم گرفتند تا طرح سؤال از رییس جمهور را بار دیگر مطرح کنند که من این طرح را امضا نکردم، اما یکی از نمایندگان نماینده قم بدون آنکه با کسی مشورت کنند تصویر امضای نمایندگان را در فضای مجازی منتشر کرد.

وی اظهار کرد: در آخرین دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، ایشان همه احزاب، گروه‌ها و فعالان سیاسی، مسئولان و مردم را به اتحاد و همدلی فراخواندند، به همین دلیل برخی از نمایندگان باتوجه به تدابیر رهبر انقلاب و بداخلاقی انجام شده از سوی برخی همکارانمان در مجلس، نامه‌ای را تنظیم و در آن بر ضرورت حفظ همبستگی و اتحاد تأکید کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور نباید به جای تسویه حساب سیاسی، برای حل مشکلات مردم متحد شویم، گفت: از وضعیت کنونی اقتصادی مردم راضی نیستیم، اما طرح سؤال در این شرایط هم نتیجه‌ای را به همراه نداشت.

محمودی با بیان اینکه نمایندگانی از طیف اصولگرا نیز امضای خود مبنی بر طرح سؤال از رییس جمهور را پس گرفتند، تأکید کرد: مهمترین دلیل این اقدام تبعیت از تدابیر رهبری و حفظ و تقویت اتحاد ملی بود.

کد خبر 345030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.