تفرقه بین مردم باعث نگرانی امام می شد

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان با اشاره به خاطراتی از دوران انقلاب گفت: آنچه دوران قیام امام(ره) را خاطره انگیز می کند، پیش کسوتی مردم بود که شاهد اصلی آن در اصفهان، تحصن در منزل آیت الله خادمی و واقعه ۵ رمضان است.

رسول حامدیان در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: در زمان حیات امام، وحدت مردم باعث خوشحالی و تفرقه در بین آنها باعث نگرانی ایشان می شد؛ بر همین اساس به نظر می رسد در عصر کنونی هم اگر امام حضور داشتند، به امر ولایت فقیه و محوریت رهبری تاکید و توصیه می کردند که همه ما و  کسانی که برای ادامه حرکت و پیشرفت انقلاب تلاش می کنیم، باید پشت سر رهبر انقلاب حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به خاطراتی از دوران انقلاب گفت: پیشکسوتی مردم در زمان انقلاب خیلی به چشم می آمد و شاهد اصلی آن را در اصفهان می توان تحصن مردم در منزل آیت الله خادمی و واقعه ۵ رمضان که باعث حکومت نظامی شد، دانست.

حامدیان خاطرنشان کرد: من در اوج تظاهرات مردمی که مجروحان زیادی به جای می‌گذاشت، گوشه ای از فعالیت در رسیدگی به مجروحین و  وضعیت خانواده ها را برعهده می گرفتم.

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان افزود: در آن زمان، حضور بزرگانی مانند شهید صدوقی، مطهری و پرورش و مجموعه فعالیت هایی که در مسجد حکیم رقم می خورد، بسیار خاطره انگیز بود.

کد خبر 345029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.