۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
بهسازی ۷ محله حاشیه‌ای شهرضا

شهرضا – رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا از ارایه خدمات و تسهیلاتی باهدف بهسازی هفت محله حشیه‌ای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، غلامرضا سبزواری صبح امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باتوجه به تأکید رییس جمهور برای ارایه خدمات به مناطق حاشیه‌ای و کمتر توسعه یافته، این مسئله در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و ادارت تابعه آن قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر هفت محله اسلام‌آباد، پانصد دستگاه، طالقانی، حکیم قشقایی، خمینی آباد، حسین آباد و شهید چاووشی به عنوان محلات هدف برای بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده برای بازآفرینی سکونتگاه‌های غیررسمی این شهرستان، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، مراحل ساخت و ساز یک باب ورزشگاه در محله حکیم قشقیی آغاز شد که این پروژه در حال حاضر عملیات ساختمانی این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد و در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

سبزواری اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۵۰۰ تن قیر یارانه‌ای به منظور بهسازی آسفالت معابر این محلات در نظر گرفته شد که در قالب تفاهمنامه‌ای به شهرداری تحویل داده می‌شود.

وی از تخفیف اعمال شده برای نوسازی بافت‌های فرسوده در سکونتگاه‌های غیررسمی خبر داد و افزود: شهرداری شهرضا تخفیف‌هایی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان برای این مناطق در نظر گرفته است که همه این مبالغ در قالب اسناد خزانه اسلامی به شهرداری تحویل داده شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرضا اظهار کرد: در سال ۹۷ یک مجموعه فرهنگی در محله شهید چاووشی شهرضا کلنگ زنی می‌شود.

کد خبر 344959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.