دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره خوانسار/ پلاک ۱۱ هزار خودرو تعویض شد

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره خوانسار و تعویض پلاک بیش از ۱۱ هزار خودرو در اصفهان طی اردیبهشت ماه مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتاظامی استان اصفهان، سرهنگ سید تقی حسینی، رییس پلیس مبارزه با بیان اینکه در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی در حال انتقال محموله‌ای به شهرستان مبارکه است، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت، اظهار کرد: سواری ۴۰۵ این سوداگر مرگ در ورودی شهر "دیزیچه" شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متوقف شد.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۶۱کیلو و ۶۰۰گرم تریاک که زیر صندلی‌های خودرو و صندوق‌عقب جا ساز شده بود را کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

سارق منازل نیمه ساز خوانسار دستگیر شد

سرهنگ ابراهیم توسلی، فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل نیمه ساز در شهرستان خوانسار دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدندسارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود : فرد دستگیر شده به سرقت ۵۰ میلیون ریال اموال از منازل نیمه ساز شهر خوانسار اعتراف کرد.

کشف ۵ کیلو حشیش از سواری تیبا

سرهنگ صادق کاظم زاد، فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه سواری تیبا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵ کیلو و ۸۳۸ گرم حشیش که زیر صندلی های خودرو بود کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

عدم توجه به جلو مرگ راکب ۸۰ ساله موتور سیکلت را رقم زد

سرهنگ جواد درستکار، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان  اصفهان اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف در محور " بوئین و میاندشت " بلافاصله ماموران پلیس راه " دامنه " به محل اعزام شدند .

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک دستگاه وانت مزدا و موتور سیکلت تصادف کرده بود که متاسفانه راننده ۸۰ ساله موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان تصادفات جاده ای علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو توسط راننده وانت مزدا اعلام کرده اند .

تعویض پلاک بیش از ۱۱ هزار خودرو توسط پلیس اصفهان

سرهنگ رضا رضایی، رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار کرد:  پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان دارای ۲ مرکز تعویض پلاک می باشد که روزانه از ساعت ۷ صبح الی ۲ بعدازظهر خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: خودروهای سنگین فقط در مرکز "شهرک آزمایش" واقع در کیلومتر ۵ محور "اصفهان-شیراز" جنب ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان تعویض پلاک می شوند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: موتورسیکلت‌ها، وانت‌ها و تاکسی ها نیز در مرکز "فلکه تاکسیرانی" جنب ورزشگاه نقش جهان تعویض پلاک می شوند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: در اردیبهشت ماه امسال تعداد ۱۱ هزار و ۷۴۵ خودرو و ۳۶۰ دستگاه موتورسیکلت در این ۲ مرکز پلاک گذاری شده است .

تجاوز به چپ پراید مرگ راننده‌اش را رقم زد

سرهنگ حسین پور قیصری ، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت:  روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف در محور "اردستان" بلافاصله ماموران پلیس راه " کاشان-قم " به محل اعزام شدند .

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک دستگاه کامیون بنز با یک سواری پراید تصادف کرده بود که متاسفانه راننده ۳۲ ساله پراید  به علت شدت جراحات وارده  جان خود را از دست داد .

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان تصادفات جاده ای علت وقوع این حادثه رانندگی تجاوز به چپ توسط راننده پراید اعلام کرده اند .

کد خبر 344942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.