شهرداری به فرهنگسازی کاهش مصرف برق ورود می‌کند

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با امضای تفاهم‌نامه بین معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان و شرکت برق منطقه‌ای شهرستان فرهنگسازی در حوزه کاهش مصرف برق و کمتر شدن خاموشی‌های تابستان امسال آغاز می‌شود.

فریده روشن در گفت‌وگوبا خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با موضوع فرهنگسازی در حوزه کاهش مصرف برق با مدیرعامل شرکت برق شهرستان اصفهان در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: در این زمینه باید توجه داشته باشیم که نه تنها در حوزه آب بلکه در حوزه تامین برق نیز با مشکلات زیادی رو به رو هستیم و باید مردم مشکلات موجود را احساس کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و فرهنگسازی بهترین راهکار آشنایی مردم با چالش‌های موجود برای تهیه و تامین برق مورد نیاز است، تصریح کرد: از این رو تفاهم‌نامه را معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان با شرکت برق منطقه شهرستان اصفهان امضا می‌کند که بر اساس آن از ظرفیت‌های شهرداری برای اطلاع رسانی و فرهنگسازی در حوزه کاهش مصرف برق استفاده شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه ظرفیت تبلیغات شهری برای فرهنگسازی در حوزه کاهش مصرف برق استفاده خواهد شد ضمن اینکه قرار است نمایندگانی از اداره برق با حضور در فرهنگسراها در قالب دوره‌های آموزشی روش صحیح مصرف برقرا به شهروندان آموزش دهند.

وی با بیان اینکه قرار است همکاری شهرداری و اداره برق شهرستان اصفها برای فرهنگسازی در حوزه کاهش مصرف برق از تابستان امسال آغاز شود، گفت: امیدواریم با این اقدام در تابستان امسال کمتر شاهد خاموشی‌ها باشیم.

کد خبر 344915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.