احتمال تصویب قانون محرومیت چهار کارتِ برای لیگ هجدهم

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: قانون محرومیت بازیکنان با چهار کارت زرد، را سال گذشته پیشنهاد دادیم اما به دلایلی، به تصویب نرسید.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد اسپانسرهای لیگ برتر امسال، اظهار کرد: قرار است از امسال شرکت‌ها به صورت مستقیم با سازمان لیگ تفاهم‌نامه ببندند اما بیشتر از این نمی‌توانم در مورد این موضوع چیزی بگویم و باید اطلاعات بیشتر را از درودگر، رییس کمیته بازاریابی سازمان لیگ بگیرید.

وی در مورد محل قرعه‌کشی لیگ برتر امسال، ادامه داد: محل برگزاری قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ۹۷، تا یکی، دو ساعت دیگر رسانه‌ای می‌شود. البته مکان مشخص است اما تا قراردا منعقد نشود، نمی‌توانم مکان را اعلام کنم.

فتاحی در مورد قانون محرومیت بازیکنان با دریافت چهار کارت زرد، خاطرنشان کرد: در این چند سال اخیر قانون سه کارته شدن اجرا شد، کمیته مسابقات سازمان لیگ سال گذشته پیشنهاد محرومیت با چهار کارت زرد را مطرح کرد ولی به دلیلی که نمی‌توانم بگویم، در هیئت رییسه به تصویب نرسید اما احتمال تصویب این قانون امسال زیاد است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در مورد جلسه هم‌اندیشی مربیان لیگ برتر، گفت: این جلسه هر ساله با حضور مربیان لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود و امسال هم ابتدای خردادماه جلسه با حضور ۱۰ نفر از مربیان تیم‌های لیگ برتر برگزار شد و آن‌ها پیشنهاداتی را ارائه دادند که پس از بررسی در صورت توافق، اجرا خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا مربیان دو تیم سپاهان و ذوب آهن نیز در این جلسه حضور داشتند، تصریح کرد: کمک مربی قلعه‌نویی از تیم ذوب آهن در جلسه هم‌اندیشی مربیان لیگ برتر حضور داشت اما از باشگاه سپاهان کسی حاضر نبود.

کد خبر 344907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.