شایسته‌سالاری، مهم ترین معیار انتصاب مدیران شهری

شهرضا – شهردار شهرضا گفت: شایسته سالاری و انتخاب افراد براساس ضوابط، تجربه و کارآمدی، مهم ترین ملاک انتخاب مدیران شهری است.

به گزارش خبرنگر ایمنا از شهرستان شهرضا، رحیم جافری صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم معارفه معاونان و مسئولان شهرداری شهرضا، اظهار کرد: مدیریت شهری نیازمند تخصص، توانمندی علمی و عملی و تسلط به راهکارهای علمی برای رفع نیازمندی‌های شهروندان است.

وی ادامه داد: خدمت به مردم در همه زمینه‌های فرهنگی، هنری، عمرانی و تلاش در جهت تسهیل امور آنان برترین موهبتی است که خداوند به مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی عطا کرده است.

شهردار شهرضا با بیان اینکه تعالیم روح بخش اسلامی زمینه‌ساز فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است، تصریح کرد: این تعالیم باعث شده تا فرهنگ و آداب و روسم مردم ایران همواره منادی صلح و آرامش و نوع دوستی برای همه مردم باشد.

جافری با بیان اینکه در کشور ایران زیرساخت‌های فرهنگی بسیار زیادی وجود دارد، اظهار کرد: این تعالیم از قرآن و روایات معصومین الهام گرفته و برای زندگی همه مردم مفید است، اما باید این مبانی فرهنگی شناسایی و به دیگران معرفی شود.

وی شهرداری‌ها را نهادهایی در حوزه مدیریت شهری برای خدمت به مردم دانست و افزود: شهرداری شهرضا در این زمینه رسالت بیشتری بر عهده دارد، زیرا این شهرداری خادم مردمی است که در دیانت، فرهنگ، ولایتمداری و احترام و پایبندی به ارزش های دینی و الهی سرآمد و نمونه هستند.

شهردار شهرضا گفت: بعد از گذشت حدود سه سال از حضور آخرین معاون مالی اداری شهرداری شهرضا، معاون توسعه منابع نیروی انسانی این شهرداری انتخاب می‌شود.

جافری تصریح کرد: در این مدت امور مربوط به این حوزه، از طریق شهردار و معاونان عمران، شهرسازی، خدمات شهری و فرهنگی، پیگیری و انجام می‌شد.

وی تأکید کرد: شایسته سالاری و انتخاب افراد براساس ضوابط، تجربه و کارآمدی، مهمترین ملاک انتخاب مدیران شهری است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم «مهدی رضایی» به عنوان معاون توسعه منابع انسانی شهرداری شهرضا، «علی قبادی‌نیا» به عنوان معاون خدمات شهری و «محمدحسین کوهی‌زاده» به عنوان رییس اداره مهندسی ایمنی ترافیک شهر و مسئول اجرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ این شهرداری منصوب شدند.

کد خبر 344869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.