تألیف ۳۰ اثر علمی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا

شهرضا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا گفت: اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه تاکنون موفق به تألیف ۳۰ اثر علمی در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، فرید نعیمی صبح امروز (دوشنبه) در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: در حدود ۲۹ سال قبل جمعی از خیران این شهرستان برای ایجاد این دانشگاه اقدام کردند و امروز تلاش‌های آنان به ثمر نشسته است.

وی ادامه داد: خیران نواندیش شهرضایی در ۲۹ سال قبل پایه‌گذار تأسیس یک واحد دانشگاهی بودند و امروز همان مرکز، در ردیف یکی از برترین دانشگاه‌های کشور قرار دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا اضافه کرد: وجود ۵۸ رشته کارشناسی ارشد و ۳۵ رشته کارشناسی و پذیرش دانشجو در ۱۵ رشته دکترا، بخشی از افتخارات این دانشگاه است.

نعیمی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ هزار دانشجو از این واحد دانشگاهی فارغ التحصیل شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۰ دانشجوی دکترا، ۱۶۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۲۷۰۰ دانشجوی کارشناسی و ۱۳۲ دانشجوی مقطع کاردانی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیا اینکه اعضای هیئت علمی این دانشگاه بارها در سطح کشور افتخارات علمی زیادی را کسب کردند، اظهار کرد: اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه تاکنون موفق به تألیف ۳۰ اثر علمی در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی شده‌اند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره جهاد علمی، تأکید کرد: این دانشگاه برای تبدیل آموخته‌های علمی به فن‌آوری و کارآفرینی تجهیز شده است.

نعیمی ادامه داد: این واحد دانشگاهی با درجه «بسیار بزرگ» در میان سایر واحدهای دانشگاه آزاد کشور شناخته می‌شود، در حالی که این مرکز رتبه سوم را در میان آزمایشگاه‌های همپا در سطح کشور کسب کرده است.

وی اظهار کرد: وجود مرکز تحقیقات خودرو در زمینه سوخت و آلودگی و همچنین مرکز تحقیقات رازی در این دانشگاه باعث شد در رده‌بندی انجام شده در میان ۲۰ دانشگاه آزاد و دولتی کشور، دانشگاه آزاد در رتبه نخست و واحد شهرضا جزو رده‌های برتر این دانشگاه قرار گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا اضافه کرد: در بین ۳۰ واحد برتر دانشگاه آزاد کشور، واحد شهرضا در جایگاه ۱۷ قرار دارد.

کد خبر 344786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.