اولتیماتوم آبفا به پیمانکاران حفر چاه

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلااب استان اصفهان گفت: حفر ۸۰ حلقه چاه آب حداکثر باید تا مرداد ماه نهایی شود تا از این چاه‌ها ۱۰ درصد از آب شرب مردم تامین شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، حمید حکمتیان در نشستی که با پیمانکاران با هدف هماهنگی بیشتر در تسریع روند اجرای پروژه‌های حفر و تجهیز چاه‌ها برگزار شد اعلام کرد: بحران کم آبی در استان اصفهان بسیار جدی است به گونه‌ای که تامین آب در فصل تابستان با چالش@های زیادی مواجه است

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در فصل تابستان آب شرب مردم را تامین کنیم حتما باید ۸۰ حلقه چاه در مدار بهره برداری قرارگیرد، در غیر این صورت احتمال اینکه تامین آب شرب مردم با سختی روبرو شود وجود دارد.

حکمتیان خطاب به پیمانکاران گفت: شما باید بدون در نظر گرفتن منفعت شخصی حفر و تجهیز چاه‌ها را با دقت، حساسیت ویژه و سرعت دنبال کنید چرا که بخشی از تامین آب شرب مردم به نوع فعالیت شما در حفر و تجهیز چاه‌ها بستگی دارد.

 معاون مهندسی و توسعه شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان گفت: درست است که برای اجرای این پروژه با مشکلاتی از جمله صدور مجوز حفاری از سوی دستگاه‌های مربوطه، معارضین محلی و عدم وجود برخی از تجهیزات ضروری مواجه هستید اما  با این وجود می‌توان با ارائه راهکارهای مطلوب بر مشکلات غلبه کرد.

حکمتیان بر تامین حداقل ۱۰ درصدی آب شرب از طریق حفر چاه‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم ذخیره سد زاینده رود که در فصل تابستان بسیار محدود می‌شود باید به دنبال شناسایی و جایگزین کردن دیگر منابع بود که دراین میان حفر و تجهیز چاه‌ها بی تاثیر در تامین بخشی از آب شرب مردم نخواهد بود.

وی افزود: پیمانکاران علاوه بر اینکه باید سرعت و دقت را مدنظر قرار دهند باید از ایمنی کار هم غافل نباشند و ایمنی را در اجرای این پروژه لحاظ نمایند.

کد خبر 344782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.