قدس نماد استکبار ستیزی و اعلام مخالفت با دشمنان اسلام است

دهاقان – مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان گفت:حضور در راهپیمایی قدس، نماد استکبار ستیزی و اعلام انزجار از رفتار خصمانه دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حسین حیدرزاده در جلسه برنامه ریزی سالروز ارتحال امام(ره) با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از رفتار خصمانه دشمنان اسلام و زیاده خواهی آنها است، اظهار کرد: قدس نخستین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف است و پروردگار متعال آن را با لیلة الاسرای رسول و حبیب خود ویژگی خاصی بخشید.

وی با بیان اینکه امسال در سالروز ارتحال حضرت امام(ره) اعزام به مرقد شریف انجام نمی شود، گفت: به دلیل تقارن این روز با ماه مبارک رمضان امکان اعزام فراهم نیست و باید برنامه ها به صورت شهرستانی و باشکوه برگزار شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان، افزود: در روز ۱۴ خرداد ویژه برنامه ارتحال در حسینیه اعظم شهرستان با گردهمایی هیئات مذهبی، طلاب، روحانیان و مردم برگزار می شود و آیین عزاداری و سخنرانی از برنامه های جانبی این گردهمایی است.

حیدرزاده از تشکیل چهار کمیته فرعی برگزاری راهپیمایبی روز قدس در این شهرستان خبرداد و گفت: باتوجه به اهمیت این روز برنامه ها باید با حساسیت بیشتر و هرچه باشکوه تر برنامه ها صورت گیرد و مسئولان در تدارک بهترین ایده ها باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان در تلاش هستند تا ملت ایران را مایوس کنند، اما باید در برابر این توطئه ها هوشیار بود تا به دشمنان اثبات کنند با هیچ ترفندی نمی توانند در ایران نفوذ کنند.

                                                                                                                                           

کد خبر 344778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.