پیکر پدر شهید حسین سلیمیان در زرین‌شهر تشییع شد

لنجان-پدر شهید والامقام حسین سلیمیان بر روی دستان مردم شهیدپرور زرین‌شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مصطفی حبیب الهی اظهار کرد: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است که بالاترین نقش را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشت و خانواده‌های شهدا با روش تربیتی خود توانستند با تربیت صحیح فرزندان خود حیاتی دوباره به جامعه ببخشند.

وی افزود: خانواده شهدا با بصیرت خود در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، نشان دادند که هیچگاه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد و تا آخرین لحظه پا در رکاب ولایت خواهند بود تا دشمن نتواند کوچکترین گزندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا برکت جامعه ما هستند، تصریح کرد: امروز ما  وظیفه داریم که با خدمت صادقانه و شبانه روزی به خانواده های شهدا و ایثارگران قدردان خون شهدا و فداکاری و صبوری پدران، مادران، همسران و فرزندان آنان باشیم.

وی ادامه داد: حاج علی سلیمیان ریزی پدر بزرگوار شهید حسین سلیمیان از جمله پدرانی بود که در زمان جنگ تحمیلی برای رضایت خداوند متعال از فرزندان برومند خود گذشت و او را به جبهه های حق علیه باطل اعزام کرد تا حافظ اسلام ناب محمدی و خاک میهن اسلامی باشد.

حبیب الهی اضافه کرد: متاسفانه حاج علی سلیمیان ریزی صبح امروز در سن ۸۱ سالگی به دلیل کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

وی عنوان کرد: شهید حسین سلیمیان در سال  ۱۳۴۳ در زرین شهر دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی حضور در جبهه های حق علیه باطل را بر ادامه تحصیل مقدم دانست و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: حسین در ۱۸ آذر ماه ۱۳۶۱ در عین خوش دهلران در عملیات محرم در سن ۱۸ سالگی بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل گردید و پیکر پاکش در گلزار شهدای زرین شهر آرام گرفت.

گفتنی است؛ پیکر پدر شهید والامقام حسین سلیمیان با حضور پرشور مردم و مسئولان بر روی دستان مردم شهیدپرور زرین‌شهر تشییع و در قطعه ایثارگران گلستان زهرای این شهر به خاک سپرده شد.

کد خبر 344768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.