دعوت نشدن کمیسیون فرهنگی در جلسه پیام‌رسان‌ها توجیهی ندارد

عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس از دعوت نشدن کمیسیون خود برای حضور در نشست مشترک چند کمیسیون‌ مجلس با موضوع وضعیت پیام‌رسان‌ها انتقاد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، سیده فاطمه ذوالقدر با اشاره به نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، اقتصادی و صنایع و معادن با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و مدیران پیام‌رسان‌های داخلی، از نبود کمیسیون فرهنگی مجلس در این نشست مشترک گلایه کرد و گفت: دعوت نشدن کمیسیون فرهنگی در این نشست توجیهی ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور کمیسیون فرهنگی در این نشست به عنوان کمیسیون متولی و اصلی برای رسیدگی به موضوع پیام‌رسان‌های داخلی یا فیلتر تلگرام و تأثیرات بالای آن در جامعه ضرورت دارد، افزود: با پیشنهاد برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی موضوع فیلتر تلگرام و آثار بسیار آن در جامعه با حضور مسئولان ذی ربط در نوبت رسیدگی و طرح در کمیسیون است که باید نشست مذکور در روز دوشنبه در مجلس را غنیمت شمرد و نمایندگان کمیسیون فرهنگی نیز در آن حضور یابند.

وی ادامه داد: در نشست امروز(یکشنبه ۶ خردادماه) کمیسیون فرهنگی موضوع حضور نمایندگان کمیسیون فرهنگی در این کمیسیون را طرح و یا نمایندگان کمیسیون در کمیسیون مشترک حاضر می‌شوند و یا نشستی جداگانه با مسئولان ذی ربط در این خصوص برگزار خواهیم کرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی در زمینه فیلتر تلگرام و آثار آن در جامعه دغدغه‌مند هستند و طرح نقطه نظرات و رأی آن‌ها در نشست کمیسیون مشترک دارای اهمیت است.

کد خبر 344726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.