اوراق مشارکت قطارشهری به فرابورس رفت

لزوم رسیدگی به ارائه اوراق مشارکت قطار شهری در فرابورس و کمک شورای اسلامی شهر اصفهان به زندانیان غیرعمد از جمله لوایح ضروری به نظر می رسید که امروز (یکشنبه) به صورت دوفوریت در جلسه علنی شورا بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی طهرانی، معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان در ارتباط با وضعیت ارائه اوراق مشارکت قطار شهری اصفهان اظهار کرد: با بانک های مختلف برای تعهد پذیره نویسی و بازگردانی اوراق مشارکت بحث و تبادل نظر شد که نرخ سود بازگردانی اکثر بانک ها بالای ۳۰ درصد بود و تنها بانک شهر حاضر شد با نرخ ۲۲ درصد، آن را تضمین کند.

علیرضا نصر اصفهانی، نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه برخی از زندانیان به دلایل جرایم غیرعمد و مالی در زندان به سر می برند و ضروری است که هر کس در توان خود به این افراد کمک کند، گفت: امیدواریم با کمک شورای اسلامی شهر اصفهان، تعدادی از این افراد آزاد شوند بر این اساس در سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان به ستاد دیه از سوی شهرداری اصفهان پرداخت شد که امسال باید افزایش پیدا می کرد اما به دلیل شرایط اقتصادی میسر نبود و امسال هم به میزان مبلغ سال قبل به این ستاد پرداخت می شود.

این دو لایحه با اکثریت آرا به تصویب شورای اسلامی شهر رسید تا راه برای سرمایه گذاری در اصفهان باز شده و عده ای از زندانیان غیرعمد نیز آزاد شوند.

در پایان نیز نادر آخوندی، مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان با بیان اینکه از اول تیرماه قرار است عوارض شهری از شهروندان دریافت شود، گفت: این امر، نیازمند فراهم شدن مقدمات وصول عوارض شهری است تا اگر شهروندان، عوارض را به موقع پرداخت کنند، مبلغی به عنوان تشویق به اصفهان کارت آنها واریز شود که یک فوریت این طرح پیشنهادی نیز تصویب شد.

کد خبر 344701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.