۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری" وضعیت قرمز آب" را گوشزد می کند

۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری در مناطق ۱۵ گانه اصفهان به موضوع آب اختصاص یافته و بحران کم آبی را به شهروندان گوشزد می‌کند.

به گزارش به ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ارائه طرح های تبلیغات شهری با موضوع " آب" پرداخته است.

صرفه جویی ۹۰ لیتری آب با کاهش پنج دقیقه ای زمان استحمام، کمبود ذخیره پشت سدِ زاینده رود، استفاده از شیرهای اهرمی به منظور کاهش ۴۰ درصدی آب، عدم استفاده از آب شرب برای شستن خودرو، حیاط، معابر و ساخت و ساز از جمله مواردی است که در این تبلیغات به شهروندان گوشزد می شود تا با مشارکت آنان با بحران کم آبی مقابله شود. این طرح ها در سایت www.esfahanfarhang.ir قابل دانلود است. 

کد خبر 344644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.