اتوبوس دیابت در بوستان ملت مشهد مستقر می‌شود

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: اتوبوس دیابت از پنجم تا دهم خردادماه در پارک ملت مشهد مستقر و نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان مشهدی اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمد پذیرا گفت: همچنین اتوبوس دیابت در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ خردادماه در محل درمانگاه نیایش، ۱۹ تا ۲۴ خرداد در محل بازار میادین جنب باغ گیاهشناسی و ۲۷ تا ۳۱ خردادماه در محل بوستان چهل بازه از ساعت ۹ الی ۱۷ در خصوص آشنایی با بیماری دیابت و ارائه مشاوره خدمات‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: اولین اتوبوس دیابت مشهد ۲۵ بهمن ماه سال گذشته با هدف آگاه‌سازی و ارائه مشاوره در مورد دیابت شهروندان در مشهد رونمایی شد.

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: اتوبوس دیابت با حرکت در سطح شهر به افراد آموزش‌هایی در زمینه دیابت ارائه می‌دهد، این اتوبوس در بوستان‌ها، میدان‌های اصلی شهر و مکان‌های تجمع شهروندان مستقر خواهد شد.

پذیرا عنوان کرد: در اتوبوس دیابت پزشکان و پرستاران دوره دیده دیابت خدمات مشاوره تغذیه، غربالگری، تست قند خون، نحوه تزریق انسولین و فشار خون به صورت رایگان به مراجعان ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس دیابت با همکاری شهرداری مشهد مقدس، کلینیک تخصصی دیابت مشهد و شرکت نوونوردیسک پارس راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایمنا، اولین اتوبوس دیابت مشهد ۲۵ بهمن ماه سال گذشته با هدف آگاه‌سازی و ارائه مشاوره در مورد دیابت شهروندان در مشهد رونمایی شد.

کد خبر 344634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.