فرانسه ۳ - ایران ۱/ شکست ایران در گام نخست

تیم های ملی ایران و فرانسه در نخستین شب لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم های ایران و فرانسه هم در اولین مسابقه خود در چارچوب این رقابت ها از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند.

این مسابقه به میزبانی فرانسه و در سالن کیندرآرنا شهر روئن برگزار می شود. فرانسه به دلیل میزبانی مرحله نهایی مسابقات، حتی در صورت قرار نگرفتن در جمع ۵ تیم اول مرحله مقدماتی جواز حضور در مرحله نهایی را دریافت کرده است.

سعید معروف، فرهاد سال افزون، امیر غفور، صابر کاظمی، سید محمد موسوی، سامان فائزی، علی شفیعی، میثم صالحی، میلاد عبادی پور، مجتبی میزراجانپور، فرهاد قائمی، مرتضی شریفی، مهدی مرندی و محمدرضا حضرت پور ۱۴ بازیکنی هستند که کولاکوویچ برای این مسابقه انتخاب کرده است.

دست نخست:

ایران با ترکیب سعید معروف، سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی، مهدی مرندی، میلاد عبادی پور، امیر غفور و سامان فائزی این ست را آغاز کرد.

زمان استراحت فنی اول با نتیجه ۸ بر ۴ به سود فرانسه بود.

۱۶ بر ۱۱ نتیجه ای بود که فرانسه در زمان استراحت فنی دوم برای خود ثبت کرد.

ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود فرانسه به پایان رسید.

دست دوم:

ایران که با همان ترکیب دست نخست پا به میدان گذاشته‌اند نتوانست زمان استراحت فنی نخست را به سود خود کند و این فرانسه بود که با نتیجه ۸ بر ۵ به دو تیم را به زمان استراحت برد.

وقت استراحت فنی دوم با امتیاز ۱۶ بر ۱۱ به سود فرانسه ثبت شد.

در حالی که نتیجه بازی ۲۴ بر ۲۳ به سود فرانسه بود علی شفیعی هم وارد زمین شد تا سرویس بزند، این بازیکن با سرویس های جهشی موجی خود دریافت کننده های فرانسه را با مشکل رو برو کرد تا در پایان این دست شاگردان کولاکوویچ که توانستند نتیجه را در امتیاز ۲۴ به تساوی بکشانند باز هم با دو سرویس خوب علی شفیعی و یک دفاع روی تور مناسب توسط سید محمد موسوی ۲۶ بر ۲۴ این دست را به سود خود به پایان رساندند تا هر دو تیم ۱ دست را از آن خود کرده باشند.

دست سوم:

بازیکنان ایران که با پیروزی در دست دوم روحیه مضاعفی داشتند در امتیازات ابتدایی این دست شانه به شانه فرانسه پیش آمدند اما زمان استراحت فنی نخست با امتیاز ۸ بر ۵ به سود فرانسه ثبت شد.

۱۶ بر ۱۲، نتیجه ای بود که به سود فرانسه نوشته شد و دو تیم را به زمان استراحت دوم برد.

دست سوم با نتیجه مشابه دست نخست و با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به سود فرانسه به پایان رسید تا فرانسه در دست شماری ۲ بر یک از ایران پیش بیفتد.

دست چهارم:

دو تیم در حالی به زمان استراحت نخست در این دست رفتند که نتیجه، ۸ بر ۴ به سود فرانسه بود.

زمان استراحت فنی دوم با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به سود فرانسه آغاز شد.

۲۵ بر ۱۷ نتیجه ای بود که در این دست رقم خورد تا فرانسه ۳ بر یک برنده این مسابقه باشد.

شاگردان کولاکوویچ فردا ساعت ۱۹ به مصاف استرالیا خواهند رفت.

کد خبر 344594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.