احساس مسئولیت مسئولان پایه های حکومت را قوی‌تر می کند

سمیرم-امام جمعه سمیرم گفت: مشکلات و مسائل داخلی عده ای را تحت فشار قرار داده است اما این موضوع که بخواهیم آن را به برجام گره بزنیم یک خطای بزرگ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، حجت الاسلم سیف الله دهقانی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فضیلت های بالای ماه رمضان گفت: در ماه رمضام آداب و اخلاق اجتماعی و کسب و کارمان نیز باید رنگ و بوی رمضان به خود بگیرد.

امام جمعه شهرستان سمیرم افزود: اگر روزه داری افراد و توجه ویژه به تکالیف این ماه توسط افراد نشانه ادب و تواضع انسان در برابر دستورات الهی است.

حجت الاسلام دهقانی روزه دار را از اصول مهم زندگی مسلمانان دانست و گفت: عمل به واجبات دینی از جمله روزه داری انسان را به سعادت دنیایی و اخروی می رساند.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم تصریح کرد: انسان روزه دار علاوه بر طعام باید روزه های دیگری از جمله لسان، گوش و چشم نیز بگیرد که اهمیتی والا دارد.

زن کالا نیست

وی با اشاره به پیش رو بودن شهادت حضرت خدیجه (س) متذکر شد: جوامع غربی زن را به عنوان یک کالا در جامعه می دانند که این موضوع به عنوان یک اهانت به فضیلت والای زن به حساب می آید.

وی با اشاره به نشان داده شدن زن به عنوان یک ابزار غریزی در این جوامع تصریح کرد: در اسلام مقام زن به قدری بالا و مورد احترام است که گفته شده مرد از دامان زن به معراج می رود.

مسئولین احساس مسئولیت کنند

حجت الاسلام سیف الله دهقانی در بخش دیگری از صحبت های خود مذاکره با دشمن را اشتباهی بزرگ دانست و افزود: از مزاکره و اعتماد به دشمن نتیجه ای بدست نخواهد آمد و نباید با آن ها تعامل کرد.

وی هچنین با اشاره به دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان در صحبت های خود به مسئولان گوشزد کرد که اگر احساس مسئولیت داشته باشند شکست دشمن یک امر قطعی خواهد بود.

مشکلات داخلی را به برجام گره نزنید

امام جمعه سمیرم خاطر نشان کرد: مشکلات و مسائل داخلی عده ای را تحت فشار قرار داده است، اما این موضوع که بخواهیم آن را به برجام گره بزنیم یک خطای بزرگ است.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال خاطر نشان کرد: اگر مسیر اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به برجام بی فرجام با آمریکا گفت: غنی سازی درصد نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی بوده و به هیچ وجه نتیجه برجام نیست.

به گزارش ایمنا شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتر جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 344584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.