۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
رانندگان نیازمند حمایت هستند

تیران-مدیرعامل شرکت تعاونی کامیونداران شهرستان تیران و کرون گفت: کامیون داران شهرستان تیران و کرون نیازمند حمایت مسئولان هستند چراکه عدم افزایش نرخ کرایه جوابگوی بسیاری از مشکلات آنان نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی محمدی، با بیان اینکه رانندگان این شهرستان خواستار توجه مسئولان کشور به خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی هستند، گفت: کامیون داران شهرستان تیران و کرون در اعتراض به عدم افزایش کرایه بار، مشکلات بیمه، نرخ عوارض جاده ای، عدم حمایت از این قشر برای نوسازی ناوگان، خواستار حمایت از قشر راننده و کامیون‌دار شدند.

وی افزود: مالکان کامیون و ماشین های حمل بار با توجه به هزینه های جاری ماشین و عدم رشد قیمت متناسب با افزایش قیمت وسایل مورد نیاز کامیون خواستار چاره اندیشی مسئولان هستند تا افزایش متناسب قیمت برای ناوگان حمل و نقل انجام شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی کامیون‌داران شهرستان تیران و کرون با اشاره به عدم افزایش قیمت کرایه ها طی سه سال گذشته خاطرنشان کرد: افزایش قیمت در سایر بخش ها سود اقتصادی رانندگان را کاهش داشته و سایر مشکلات آنان نیز از طرفی منجر به بروز معضلاتی برای رانندگان شده است.

کد خبر 344544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.