ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان در اداره ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۱۰۳ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره شماره تلفن اماکن تفریحی و شهرداری مناطق ۱۵ گانه همچنین برنامه های فرهنگی در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۳۸۵ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد پنج هزار و ۳۰۳ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، دو هزار و ۴۹۱ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۷ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۴۹۴ تماس معاونت عمران معادل ۹ درصد و ۹۳ مورد ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

از مجموع تماس‌های  شهروندان ۸۳۷  تماس از قبیل  ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، ساخت و ساز بدون مجوز و آلودگی صوتی ناشی از ساختمان سازی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۵۸۱ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۱۰۳ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره شماره تلفن اماکن تفریحی و شهرداری مناطق ۱۵ گانه همچنین برنامه های فرهنگی در اختیار شهروندان قرار دادند.

طی هفته گذشته ۳۴  نفر از شهروندان در تماس با ۱۳۷ از خدمات شهرداری اصفهان تقدیر کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 344503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.