مرکز کنترل ترافیک زنجان افتتاح می‌شود

شهردار زنجان گفت: مرکز کنترل ترافیک زنجان پنج شنبه سوم خرداد همزمان با فتح خرمشهر تروز مقاومت و ایثار افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری زنجان، مسیح‌اله معصومی افزود : یکی از اقدامات شهرداری زنجان در حوزه مدیریت شهری، ساخت مرکز کنترل ترافیک است که تقریبا کار ساخت آن به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از ساخت مرکز کنترل ترافیک، کنترل حمل و نقل عمومی و هوشمند سازی ترافیک شهری بوده است، اضافه کرد: مرکز کنترل ترافیک مبتنی بر علم هوشمند و فناوری روز بوده و مجهز به سامانه­ پیشرفته اطلاعات حمل و نقل، سامانه پیشرفته مدیریت حمل و نقل، بررسی تخلفات رانندگی با استفاده از دوربین‌های هوشمند، مجهز به سامانه­ کنترل حمل و نقل همگانی و وسایل نقلیه نیز از دیگر امکانات موجود در مرکز کنترل ترافیک است.

شهردار زنجان با اشاره به کارکرد مثبت مرکز کنترل ترافیک در موقع حوادث غیرمترقبه و امداد رسانی افزود: با توجه به تجهیزاتی که در این مرکز نصب شده است، قرار است، پرسنل شهرداری که وظایف آنها مرتبط با مرکز است، نیروهای پلیس، اورژانس، مرکز پاسخگویی۱۳۷ شهرداری و شهرداران شب نیز در این مرکز مستقر شوند که در واقع شکل اورژانسی به مردم خدمات دهند.

معصومی ادامه داد: با توجه به اقدامات گسترده صورت گرفته به حول قوه الهی مرکز کنترل ترافیک سوم خرداد همزمان با فتح خرمشهر با حضور مسولین کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

کد خبر 344497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.