بارش باران و وزش باد ادامه دارد

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران و وزش باد نیمه شدید تا شدید امروز بعد از ظهر در سطح استان ادامه دارد.

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دما نسبت به روز گذشته تغییرات زیادی نداشته است، اظهار کرد: بارش باران امروز بعدازظهر به صورت سبک‌تر تا ساعات انتهایی شب در استان ادامه دارد و در برخی مناطق با رگبار و رعدوبرق همراه است؛ ضمن اینکه وزش باد نیمه شدید تا شدید نیز پیش بینی می شود.

حجت الله علی‌عسگریان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش‌ترین میزان بارندگی‌ها در کبوترآباد اصفهان ۵.۴ میلی‌متر، برزک کاشان ۴ میلی‌متر، آران و بیدگل ۵ میلی‌متر، اردستان ۱.۱ میلی‌متر، داران ۳.۱ میلی‌متر، سمیرم ۱.۵ میلی‌متر، فریدونشهر ۲.۳، گلپایگان ۲.۴ و بویین‌ومیاندشت ۱.۵ میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: میزان بارش‌ها در اصفهان، دهق و علویجه، فرودگاه شهید بهشتی، کاشان، میمه، نایین و هم‌چنین نطنز و ورزنه کمتر از یک میلی‌متر گزارش شده است.

عسگریان با بیان اینکه فردا حداکثر دمای اصفهان کاهش می یابد، گفت: در ۲۴ ساعت آینده حداکثر دمای اصفهان ۲۹ درجه است و کمینه دمای فردای اصفهان نیز ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان نیز خوروبیابانک با دمای ۳۴ درجه و خنک‌ترین نقطه نیز فریدونشهر با ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

کد خبر 344460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.