بارندگی‌های اخیر مشکلات بی آبی را برطرف نکرده است

کاشان - مدیر عامل آبفای کاشان گفت: بارندگی ها مشکلات بی آبی در حوزه شرب را برطرف نکرده و همیشه نیازمند مدیریت مصرف هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، محمدرضا اسدی در جلسه کمیته بحران شهرستان اظهار کرد: با وجود بارندگی های بهاری همچنان با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستیم و ضروری است بحث های مدیریت مصرف را بیش از پیش جدی بگیریم.

وی، با بیان اینکه بارندگی ها مشکلات بی آبی در حوزه شرب را برطرف نکرده و همیشه نیازمند مدیریت مصرف هستیم، افزود: ضرورت این مباحث باید به صورت علمی برای عموم مردم اطلاع رسانی شود.

رییس هیئت مدیره آبفای کاشان، با بیان اینکه سرانه مصرف ۲۰۰ لیتری شهروندان بسیار زیاد است، گفت: مردم منطقه باید مخاطرات بی آبی منطقه و شهرستان را جدی گرفته و مصرف سرانه را تا ۱۲۰ لیتر کاهش دهند.

اسدی، پرهیز از مصارف غیرضروری و استفاده از ادوات و شیرآلات کاهنده مصرف آب در منازل را موثر دانست و خاطرنشان کرد: شرکت آبفای کاشان نیز برنامه های تشویقی و حمایتی در این خصوص را مدنظر قرار داده است.

وی، با بیان اینکه منطقه کاشان یک منطقه کم آب است، تاکید کرد: مشکلات همچنان بر جای خود باقی است و احتمال دارد با افزایش ناگهانی درجه حرارت هوا در ماه های پیش رو مصرف بالا رفته و با وجود منابع محدود و کاهش ۲۰ درصدی خط انتقال زاینده رود با قطعی آب مواجه شویم، از این رو لازم است همه آماده شرایط سخت باشیم.

کد خبر 344419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.