فردا و پس فردا سامانه بارشی در سطح استان تقویت می‌شود

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سامانه بارشی از امروز بعد از ظهر به استان اصفهان وارد می شود، گفت: فردا و پس‌فردا سامانه بارشی تقویت شده و به اوج خود می رسد؛ ضمن اینکه بارش ها بیشتر در نیمه غربی استان است و ممکن است مناطق شرقی نیز با بارش باران پراکنده همراه باشد.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره اینکه امروز در مناطق غربی استان رگبار و رعدوبرق سبک پیش بینی می شود، اظهار کرد: سامانه بارشی از امروز بعد از ظهر به استان اصفهان وارد می شود و در مناطق غربی با افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه خواهد بود که این وضعیت تا روز پنج‌شنبه در استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: فردا و پس فردا سامانه بارشی در سطح استان تقویت شده و به اوج خود می رسد که بعد از ظهر سه شنبه و چهارشنبه احتمال بارش بیشتری پیش بینی می شود؛ ضمن اینکه بارش ها بیشتر در نیمه غربی استان است و و ممکن است مناطق شرقی نیز با بارش باران پراکنده همراه باشد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان گفت: در روز سه شنبه و چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید تا شدید در سطح استان پیش بینی می شود که مقدار این وزش باد در اواخر چهارشنبه و هم‌چنین در روز پنج شنبه کاهش می یابد.

عسگریان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کاشان و خوروربیابانک با ۳۱ درجه گرم‌ترین و فریدونشهر با ۸ درجه خنک‌ترین نقاط استان بوده اند؛ ضمن اینکه امروز گرم‌ترین نقطه استان خوروبیابانک با دمای ۳۰ درجه و خنک‌ترین نقطه نیز فریدونشهر با ۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

وی گفت: امروز حداکثر دمای اصفهان ۳۰ درجه است و کمینه دمای فردای اصفهان نیز ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می شود.

کد خبر 344279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.