دست از تخریب دولت بردارید/دولت جدا از نظام نیست

استاندار اصفهان با بیان اینکه عده‌ای اعلام می کنند ما در خصوص برجام هشدارهای لازم را داده بودیم، گفت: مواضع مدبرانه و عاقلانه رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور محترم طراحی های دشمن را نقش برآب کرده است، ضمن اینکه این عده باید بدانند دولت جدا از نظام نیست و دست از تخریب دولت بردارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به شعار سال در خصوص حمایت از کالای ایرانی اظهارکرد: چگونگی حمایت از تولید وکالای ایرانی نیاز به یک تغییر رویکرد و فرهنگ سازی دارد و باید این رویکرد آغاز گردد و تولید و مهارت ها به نقطه ای برسد که کشور بتواند روی پای خود بایستد.

استانداراصفهان با بیان اینکه در چند سال گذشته شعار سال پیرامون مسائل اقتصادی بوده است، تصریح کرد: اگر منسجم حرکت کنیم این آمادگی وجود دارد که همانند کشورهایی توسعه یافته مطرح شویم.

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه اصالت، بزرگی و سابقه کشور ایران با کشورهای همسایه قابل قیاس نیست، افزود: ایران با کشورهای صرفاً مصرف کننده تفاوت دارد و علم، دانش، فرهنگ و استعدادهایی که در کشور وجود دارد با کشورهای همسایه متفاوت است و ایران در صنعت و تجارت همواره جزو اولین ها بوده است.

بایدکاغذبازی ها را کنار گذاشت

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه باید عزم و اراده ملی در قانون گذاری ها ایجاد شود، افزود: بایدکاغذبازی ها و برخی اختلاف های کوچک بین اداری را برای تسهیل امورکنارگذاشت.

وی در ادامه به خروج امریکا از برجام اشاره و اظهار کرد: آمریکا با خروج از یک پیمان بین المللی تمام دنیا را به بازیچه گرفته است و این حرکت توهین به دموکراسی و تمام دنیا بود و این اقدام ماهیت امریکا را برای تمام سران دنیا مشخص کرد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه هیچکس به اندازه مردم ایران نمی توانند آینده خود را تشخیص دهند، افزود: ما خوشحالیم که عضو مزاحم برجام از آن خارج شد؛ چرا که هدف آنها معلق نگه داشتن مردم ایران بود.

وی افزود: همه دنیا فهمید که به آمریکا نمی توان اعتماد کرد و این امر نقطه عطفی در تاریخ خواهد بود، اگر چه در این راستا به اروپا هم خوش بین نیستیم؛ زیرا استقلال موجود در کشور را فقط مدیون اعتقاد به خدا و خون شهدا هستیم.

مهرعلیزاده با بیان اینکه ایران از پتانسیل بالای نیروی انسانی در تمامی زمینه ها برخوردار است، افزود: مردم ایران اصالت و اراده دارند و این عزت و سربلندی ایرانی بود که با تدبیر شخص رهبری و دولت صورت گرفت و در این دو سال اخیر بسیاری از تحریم ها برداشته شد، ولی خوی وحشیگری آمریکا نتوانست همراهی کند.

اگر برجام جنایت بود، آمریکا از آن خارج نمی شد

مهرعلیزاده ادامه داد: امروز برخی می گویند که برجام خیانت و جنایت بود ولی باید گفت اگر برجام جنایت بود امروز آمریکا از آن خارج نمی شد و این یعنی منفعت ملی ایران در آن وجود داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عده ای در داخل کشور اعلام می کنند که ما در این خصوص هشدارهای لازم را داده بودیم، تصریح کرد : ایجاداختلاف درجامعه و ضربه به اقتصاد کشور طراحی دشمن است و مواضع مدبرانه و عاقلانه رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور محترم طراحی های آنها را نقش برآب کرده است، ضمن اینکه این عده باید بدانند دولت جدا از نظام نیست و دست از تخریب دولت بردارند.

استانداراصفهان اعتقاد به اسلام و خون شهدا را تقویت کننده روحیه استقلال طلبی کشور و تاثیر گذاربودن در منطقه دانست و گفت: حمایت از مظلوم ریشه در فرهنگ مقاومت جامعه مادارد.
استانداراصفهان در پایان اظهارکرد: از کلیه فعالان بخش‌های اقتصادی می خواهم که با همت کامل و حرکت جهادی برای عملیاتی کردن شعار مقام معظم رهبری و استفاده از این فرصت اقدام نمایند تا کشور را به آنچه لیاقت دارد برسانیم.

گفتنی است در این نشست گزارش کمیته پیگیری شورا از اجرای طرح مصوبات تامین اجتماعی در سال ۹۶ و پیشنهادات کمیته کارشناسی شورا در خصوص اصلاح دستورالعمل اجرایی آیین نامه هیأت های تشخیص مطالبات تأمین اجتماعی به جلسه ارائه گردید و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبر 344169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.