۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
راه اندازی مجتمع بین راهی در بخش کرون

تیران-بخشدار کرون گفت: جایگاه سوخت رسانی به همت بخش خصوصی در شهرستان تیران و کرون به بهره برداری رسید.

محمد محمدی، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به فعالیت سه جایگاه سوخت رسانی در بخش کرون این شهرستان اظهار کرد: این جایگاه های سوخت رسانی توسط بخش خصوصی ایجاد شده که جایگاه دیگری نیز در روستای مهدی آباد در هفته گذشته راه اندازی شد.

وی افزود: جایگاه سوخت اختصاصی آفاق با سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد ریالی بخش خصوصی انجام شده که زمینه ساز اشتغال ۱۵ نفر را نیز در این جایگاه فراهم ساخته است.

بخشدار کرون با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان تیران و کرون و میزان تردد در جاده های این شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به این ظرفیت جاده ای و موقعیت گردشگری این شهرستان راه اندازی جایگاه های سوخت در این شهرستان فرصت اقتصادی برای سرمایه گذار ایجاد و به مردم نیز خدمت رسانی می کند.

وی ادامه داد: راه اندازی مجتمع بین راهی در بخش کرون نیز برنامه ریزی شده که به دلیل بروکراسی سخت اداری و شرایط واگذاری زمین تاکنون عملی و اجرا نشده که با تصمیم گیری مسئولان استانی و تسهیل شرایط، بزودی شاهد راه اندازی مجتمع بین راهی در بخش کرون خواهیم بود.

محمدی با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری متعدد و متنوعی در بخش های مختلف شهرستان پیش بینی شده، تصریح کرد: شرایط برای سرمایه گذاری باید تسهیل تا علاوه بر رفع نیاز، فرصت اقتصادی و اشتغال نیز ایجاد شود.

کد خبر 344156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.