حفظ شاکله تیم ملی با اصفهانی ها/انتظار کسب مدال نداریم

سرمربی تیم رفتینگ اصفهان گفت: با وجود تیم‌های قوی در رقابت‌های کاپ جهانی، انتظار کسب مدال نداریم اما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا نتیجه قابل قبولی به دست آوریم.

هادی قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد مسابقات رفتینگ قهرمانی کشور، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور رفتینگ آقایان و بانوان انتخابی تیم ملی و مسابقات کاپ جهانی، با حضور ۱۴ تیم‌ از استان‌های مازندران، گیلان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان و کرمانشاه، در رودخانه چالوس در مرزن‌آباد برگزار شد.

وی با بیان اینکه رشته رفتینگ از اصفهان شروع شده و قایقرانان اصفهان با سابقه‌ای ۱۰ سالِ در این رشته، تجربه حضور در مسابقات بین‌المللی را دارند، ادامه داد: در رقابت‌های قهرمانی کشور، تیم‌های اصفهان در هر دو بخش آقایان و بانوان، با کسب مقام اول، به‌عنوان تیم ملی انتخاب و جواز حضور در مسابقات کاپ جهانی صربستان را به دست ‌آوردند.

قاضی‌عسگر با اشاره به اینکه از سال ۹۰ تا کنون شاکله اصلی تیم ملی، قایقرانان اصفهانی هستند، گفت: تا زمان اعزام تیم به مسابقات کاپ جهانی، ممکن است یکی دونفر دیگر به اعضای تیم اضافه شوند اما شاکله اصلی تیم همین افراد هستند.

وی در مورد شروع تمرینات تیم برای حضور در کاپ جهانی صربستان و روند آمادگی قایقرانان، خاطر نشان کرد: پس از استراحتی چند روزه، از فردا تمرینات تخصصی و آبی، در محدوده اصفهان و چهارمحال و بختیاری و در قسمت ورودی سد زاینده‌رود آغاز می‌شود و تمرینات بدنسازی نیز در پایگاه قهرمانی و با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان انجام می‌شود، ضمن اینکه تمرینات شنا و دو را در کنار این تمرینات خواهیم داشت.

سرمربی تیم رفتینگ اصفهان در مورد دیگر برنامه‌های پیش‌رو، تصریح کرد: پس از رقابت‌های کاپ جهانی، مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا در رده‌های کمتر از ۲۳ سال و ۱۹ سال را پیش‌رو داریم که برای انتخاب نفرات و بستن تیم، مسابقات انتخابی برگزار می‌شود.

وی در مورد پیش‌بینی نتیجه رقابت‌های کاپ جهانی، گفت: با وجود اینکه تیم رفتینگ اصفهان تجربه حضوری چند ساله در مسابقات کاپ جهانی دارد و این رقابت‌ها هر ساله برگزار می‌شود اما کشورهای اروپایی در این رشته فوق‌العاده قوی هستند و همچنین در شش سال اخیر به دلیل وجود برخی مشکلات، سیستم رفتینگ در ایران یکدست نبود و هر کسی ساز خود را می‌زد. یکی، دو سال است رفتینگ ایران منسجم و تحت نظر فدراسیون قایقرانی، پیشرفت بهتری داشته ایم و امیدوار هستیم نتیجه قابل قبولی به دست آوریم.

قاضی‌عسگر با اشاره به اینکه تیم رفتینگ بانوان ایران در مسابقات کاپ جهانی که خردادماه ۹۴ در ترکیه برگزار شد، مقام سوم را از آن خود کرد، تأکید کرد: با توجه به حضور تیم‌های قوی در این رقابت‌ها، انتظار زیادی از کسب مدال نداریم اما، باز هم امیدوار هستیم همچون سال ۹۴ تیم ملی بانوان در مسابقات کاپ جهانی تموفق به کسب مدال شود.

کد خبر 344143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.