تشکیل انجمن دوستداران میراث فرهنگی شهرضا

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند، به ویژه آنکه مشاغل این بخش در ردیف مشاغل پایدار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی نژاد عصر امروز (شنبه) در بازدید از اداره میراث فرهنگی این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین زمینه‌های رونق اقتصادی و گردش سرمایه در کشورهای مختلف جهان، رونق گردشگری است.

وی ادامه داد: کشور ایران با برخورداری از آثار باستانی فراوان و مناطق مختلف طبیعی، می‌تواند به یکی از مهمترین مقاصد گردشگران جهان تبدیل شود.

فرماندار شهرضا با اشاره به آمار بیکاری در جامعه، اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند، به ویژه آنکه مشاغل این بخش در ردیف مشاغل پایدار قرار دارد.

رفیعی‌نژاد تصریح کرد: در شهرستان شهرضا نیز آثار تاریخی و مناظر طبیعی منحصر به فردی قرار دارد که باید به گردشگران معرفی و زمینه بازدید آنان از این اماکن فراهم شود.

وی از تشکیل انجمن دوستداران میراث فرهنگی این شهرستان، باهدف جلب مشارکت دستگاه‌ها و دوستداران در جهت حفاظت، احیا، پژوهش، معرفی و فرهنگ سازی و پیش گیری از وقوع جرایم علیه میراث فرهنگی، خبر داد و افزود: برای رونق صنعت گردشگری شهرستان باید از ظرفیت همه بخش‌ها استفاده شود.

فرماندار شهرضا تأکید کرد: پیشینه تاریخی و ارزشمند شهرضا در بخش‌های مختلف فرهنگی، ادبی و علمی، باید به دیگران معرفی شود.

کد خبر 344134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.