اجرای ۹ نمایش خیابانی در کاشان

کاشان - مدیر فرهنگ‌سرای مهر کاشان گفت: ۹ نمایش با مضامین مختلف هنری در قالب طنز و اجتماعی در بازار تاریخی کاشان، جمعه بازار، مجتمع‌های تجاری و مراکز آموزشی شهر کاشان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، مهدی فخری، مدیر فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری سومین جشنواره فرهنگ شهروندی فرصتی برای اجرای هنرهای نمایشی در قالب نمایش خیابانی بود تا مسائل و معضلات شهری را از طریق هنرمندان بومی کاشان، مطرح و فرهنگ شهروندی در جامعه را توسعه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با هدف معرفی استانداردهای لازم برای داشتن یک شهر ایده آل و آشنایی با فرهنگ و مفاهیم شهروندی، ۹ نمایش با مضامین مختلف هنری در قالب طنز و اجتماعی در بازار تاریخی کاشان، جمعه بازار، مجتمع‌های تجاری و مراکز آموزشی شهر کاشان اجرا شد.

مدیر فرهنگ‌سرای مهر با اشاره به تاثیر فرهنگی اجرای نمایش های خیابانی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، نمایش های خیابانی در دانشکده فنی دختران، دبستان های دخترانه و پسرانه و همچنین مراکز خرید شهر کاشان اجرا و با استقبال خوب علاقه مندان روبه رو شد.

وی گفت: معرفی هنر فاخر نمایش و تئاتر برای بازگویی مشکلات اخلاقی و اجتماعی در شهر، فرهنگ‌سازی در راستای رعایت حقوق شهروندی، آشنایی شهروندان با نقش و مشارکت در اداره شهر از جمله انگیزه‌های اجرای نمایش‌های خیابانی ویژه عموم مردم و دانش آموزان است.

به گزارش ایمنا، "سومین جشنواره فرهنگ شهروندی" با پیام"کاشان شهر پر نشاط" در راستای افزایش شادمانی و جلب مشارکت به منظور کاهش معضلات شهروندی، برگزار شد.

کد خبر 344124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.