آبرسانی مادی‌های ناژوان شبکه‌ای انجام می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به شبکه‌گذاری آب برای مادی‌های ناژوان، گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد مادی‌های ناژوان شبکه لوله گذاری دارد و این شبکه لوله‌گذاری می‌تواند برای باغات این پارک جنگلی نیز انجام شود.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ۶۰۰ هزار اصله درخت در ناژوان وجود دارد، اظهار کرد: هدف مدیریت شهری و جهاد کشاورزی سرسبزی این درختان است تا بتواند اکسیژن مورد نیاز شهر را تامین کند، زیرا منطقه ناژوان به عنوان ریه تنفسی شهر شناخته شده است.

وی افزود: در حال حاضر دغدغه اصلی مدیریت شهری و جهادکشاورزی حفظ و احیاء بخش‌های آسیب دیده درختان ناژوان است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه تعامل بین جهاد و باغداران می‌تواند فضای سبز را حفظ کند، ادامه داد: در زمینه آبرسانی به باغات و تسهیل این امر همراهی شهرداری و جهاد اعلام شده تا جهادکشاورزی راحت‌تر در معابر ناژوان تردد و آبرسانی به باغات را انجام دهد.

شفیعی با بیان اینکه در مادی ها شبکه‌گذاری‌هایی توسط شهرداری با همراهی جهاد کشاورزی انجام شده است، اضافه کرد: در سه سال اخیر این اقدامات سرعت بیشتری داشته است و اکنون بیش از ۷۰ درصد مادی‌های ناژوان شبکه لوله گذاری دارد، این شبکه لوله‌گذاری می‌تواند برای باغات هم انجام شود.

وی با بیان اینکه حفظ باغات وظیفه جهادکشاورزی است، گفت: شهرداری یک سوم اراضی ناژوان را در اختیار دارد و ۷۰ درصد اراضی در تملک باغداران و اراضی شخصی است.

کد خبر 344098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.