تنها راه خروج از بن‌بست، مقاومت و مقابله با استکبار است

لنجان-امام جمعه باغبادران گفت: مذاکره راه خروج از بن بست نیست بلکه مقاومت راه حل مقابله با جنایات استکبار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در جمع نخبگان شهرستان لنجان اظهار کرد: اتفاقاتی که در منطقه غرب اسیا وبه تعبیر غربی ها خاور میانه در حال انجام است علی رغم میل باطنی امریکا واروپا برخلاف میل انان است.

وی افزود: موفقیت اسلام گرایان در انتخابات مختلف در تونس حزب اسلامی النهضه در عراق ائتلاف شیعی در لبنان پیروزی جبهه مقاومت همه اینها به معنای نقشه بر اب شدن نقشه استکبار بوده و پیام این اتفاقات آن است که تنها عامل پیروزی بر استکبار مقاومت  ومبارزه است.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: از سوی دیگر شاهد بودیم که سفارت امریکا به بیت المقدس منتقل شد و آنها در یک اقدام عجولانه قدس را پایتخت رژیم اشغال گر معرفی کردند باید توجه داشت امریکا با این کار باعث شد در روند نابودی اسرائیل سرعت بیشتری ایجاد شود.

وی ادامه داد: البته این مهم دو پیام به همراه داشت یکی برای جبهه مردمی مقاومت که وقتی این اتفاق افتاد مردم خود جوش در سراسر جهان مخصوصا فلسطین بر علیه اسرائیل به پا خواستدن و نشان دادند راه آنها راه مقاومت است و پیام دیگر برای سازشکاران بود که مذاکرات شما بر سرزمین های اشغالی چیزی جز این کار نکبت با امریکا نبود و درس مذاکره با استکبار تنها این اتفاق نامیمون بود.

فرهنگ اضافه کرد: نباید فراموش کرد مذاکره راه خروج از بن بست نیست بلکه مقاومت راه حل مقابله با جنایات استکبار است.

امام جمعه باغبادران عنوان کرد:۶۳ شهید و دو هزار ۷۵۰ زخمی در این روزها قلب هر مسلمانی را به درد اورد امام جای تعجب است که چرا امریکا واروپا این قتل عام را محکوم نمی کنند.

وی عنوان کرد: به تعبیر رهبر عزیز انقلاب خود اینها کارگردان اصلی و صحنه گردان این جنایت ها هستند و تعجب از سران کشورهای اسلامی است که چرا همراه اسرائیل هستند.

فرهنگ در ادامه با اشاره به مباحث پیرامون مذاکرات برجامی با اروپا گفت: ما در کشورمان مشکل بحران اب، مسایل اقتصادی و انواع واقسام مسایل را داریم حال برخی به دنبال آن هستند تا اروپا در برجام باقی بماند و باز هم تکرار می کنیم به اروپا نمی شود اعتماد کرد وقتی سه کشور انگلیس، المان وفرانسه بیانیه می دهند که برجام توافق کاملی نیست و باید وارد مذاکره موشکی شویم یعنی این ها دنبال تضمین دادن نیستند.

وی افزود: متاسفانه با توجه به مسایل و چالش هایی که بحران آب برای شهرستان به همراه داشته است ما برنامه ای، جامع وحساب شده برای مدیریت بحران اب در شهرستان نمی بینیم و  انتظار است وقتی مصوباتی را در مورد بحران اب اجرا می کنید اولا مواظب نوع اعمال ان باشید که به کشاورز خسارت وارد نشود ثانیا باید کشت جایگرین ویا یک الگویی را برای کشاوزان باغ دارن معرفی کرد تا اینها هم متضرر نشوند.

امام جمعه باغبادران یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع جلسه اضطراری با ائمه جمعه شهرستان برگزار شد که خروجی این نشست منجر به صدور بیانیه ای برای حمایت از کشاورز و مدیریت صحیح در مساله اب شد که به زودی منتشر خواهد شد.  

کد خبر 344058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.