۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
«اصفهان در انقلاب» رونمایی شد

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در اصفهان در آیین رونمایی از کتاب «اصفهان در انقلاب» گفت: این کتاب، خاطرات مبارزان انقلاب را در پنج جلد بیان می‌کند که این پنج جلد، شامل دوهزار ساعت مصاحبه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام عباس کمساری در این آیین که شامگاه چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه در نگارستان امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: محتوای کتاب «اصفهان در انقلاب» شامل خاطرات مبارزان انقلاب از سال 1342 تا سال 1357 است و برای جمع‌آوری این کتاب، با مبارزان بسیاری که اکنون برخی از آنها در قید حیات نیستند، مصاحبه و خاطرات آنها ثبت شده است.

وی با بیان این که زمان مصاحبه‌ها به دوهزار ساعت می‌رسد، افزود: خاطرات مبارزان که شامل کاست و فیلم بوده، در پنج جلد به تحریر درآمده که جلد نخست آن را محمد حنیف گردآوری کرده و چهار جلد دیگر به دست آقای نصر نگاشته شده است.

کمساری با بیان این که در این آیین، بسیاری از مبارزانی که با آنها مصاحبه شده بود، حضور داشتند، بیان کرد: مهمان ویژه این برنامه، حجت‌الاسلام رسول جعفریان، مورخ و استاد دانشگاه اصفهان بود که نشستی را همراه با شهردار اصفهان، دکتر نصر، دکتر کیوان و دکتر صلواتی، پیرامون محتوای کتاب برگزار کرد.  

وی اظهار کرد: اکنون این کتاب که در آیین رونمایی با پنجاه درصد تخفیف به فروش می‌رسید، به چاپ رسیده و توسط انتشارات «مهر قائم» در بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 343992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.