حمایت شهرداری اصفهان از تولیدکنندگان و نفرات برتر حوزه پژوهش گل و گیاه

هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه از بیست و چهارم تا بیست و نهم اردیبهشت در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برپا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به حمایت شهرداری اصفهان از تولیدکنندگان داخلی گفت: این سازمان با راه اندازی بازارهای گل و گیاه و ماهی‌های زینتی و بازار گیاهان دارویی و برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های متعدد سعی کرده در راستای حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی و همچنین افزایش کیفیت محصولات و تولیدات داخلی گام بردارد.

اصغر کشاورز راد ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها استفاده از گل و گیاه را در شهر اصفهان تا بیش از چهار برابر افزایش داده و از طریق این افزایش تقاضا، تولیدکننده به افزایش تولید و ارتقاء کیفیت تولیدات خود دلگرم می شود و همچنین اشتغال‌زایی این بخش افزایش می‌یابد.  

وی تصریح کرد: از بخش های ویژه این نمایشگاه انتخاب نفرات برتر در حوزه پژوهش های انجام شده توسط شش عضو هیئت علمی از سه دانشگاه به همراه دو کارشناس ارشد گل و گیاه زینتی از بازار گل و گیاه است که در مراسم اختتامیه انتخاب و معرفی خواهند شد.

به گزارش ایمنا، در این نمایشگاه بیش از یک هزار و ۴۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی به بهره برداران بازار گل و گیاه و ۴۰۰ متر به بهره برداران بازار گیاهان دارویی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اختصاص دارد.

کد خبر 343851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.