طرح پیک امید و زندگی در تیران و کرون اجرا می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: طرح "پیک امید و زندگی" همانند سال گذشته به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان تیران و کرون اجرا می شود.

اقبال صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر و طلاق از مهم ترین آسیب های اجتماعی در این شهرستان است، اظهار کرد: برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده صورت گرفته که تمامی برنامه ها در قالب طرح فرهنگی پیک امید و زندگی در مناطق روستایی انجام می شود.

وی افزود: در مناطق شهری نیز این طرح به همراه برنامه های فرهنگی از جمله همایش های فرهنگی اجرا می شود که در برگزاری این طرح بهزیستی، نیروی انتظامی، فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های مساجد مشارکت دارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه ایده طرح پیک امید و زندگی سال گذشته از سوی کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان اجرا شد، ادامه داد: این طرح همانند سال گذشته همراه با برنامه های فرهنگی، نمایشی، ارایه مشاوره خانواده و دینی، بیان احکام و برپایی نمایشگاه کتاب خواهد بود.

وی آگاهی بخشی به مردم را مهمترین رویکرد در اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: بی اطلاعی از قوانین و عدم مهارت زندگی همواره منجر به بروز مشکلات و معضلات اجتماعی شده که با اجرای این طرح مهارت آموزی و آگاهی بخشی صورت می گیرد.

صالحی همکاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها در اجرای این طرح را مهم عنوان کرد و یادآورشد: تلاش و همکاری بین تیم اجرایی این طرح و دهیار و اعضای شورای روستا منجر به کیفیت طرح و همچنین بهره برداری بیشتر روستاییان می شود.

کد خبر 343748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.