بارندگی های اخیر خدمات شهری را غافلگیر کرد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جاری شدن آب‌های سطحی ناشی از بارندگی خدمات شهری را غافلگیر کرد، گفت: باید با تهیه طرح‌های اصولی و فنی نسبت به حفر چاه‌های جذبی یا هدایت آب‌ها از مشکلات به وجود آمده اقدام لازم و به موقع صورت پذیرد تا بتوان از برکات این نعمت‌های الهی بهره کافی را برد.

 به گزارش خبرنگار ایمنا،امیراحمد زندآور امروز(یکشنبه)در سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکرات خود، با بیان اینکه جاری شدن آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌های اخیر خدمات شهری را غافلگیر کرد، اظهار کرد: بارندگی های اخیر نعمتی از جانب خداوند تبارک و تعالی است که در این خصوص خداوند را شاکریم ولی بازهم جاری شدن آب‌های سطحی در میادین و محلات، حوزه خدمات شهری را غافلگیر کرد.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم با تهیه طرح‌های اصولی و فنی نسبت به انجام اقدامات شامل حفر چاه‌های جذبی یا هدایت آب‌ها از مشکلات به وجود آمده اقدام لازم  و به موقع صورت پذیرد تا بتوان از برکات این نعمت‌های الهی بهره کافی را برد.

زندآور با بیان اینکه اقدامات شهرداری و معاونت فرهنگی در جهت اجرای برنامه های هنری و فرهنگی قابل تقدیر است، تصریح کرد: ولی چرا این اقدامات از طریق رسانه ملی و در شهر انعکاس لازم را نداشت.

وی ادامه داد: در گذشته از طریق صدا و سیما جهت انعکاس رویدادهای مهم برنامه ریزی خوبی صورت گرفته بود که لازم است روابط عمومی شهرداری پیگیری لازم جهت انعکاس مناسب اقدامات و رویدادهای شهرداری را از طریق شبکه استانی اصفهان و برنامه «اینجا اصفهان است» را داشته باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرارسیدن سالروز روابط عمومی و ارتباطات، گفت: 27 اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات است که لازم است به جایگاه روابط عمومی به عنوان هنرهشتم ارج گذاشته شود.

روابط عمومی شهرداری و شورای شهر،حلقه ارتباطی شهروندان است

زندآور ادامه داد: روابط عمومی را نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و عنصری در جهت ارتقاء و پیشرفت سازمان و شهرداری در نظر بگیریم که روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان حلقه ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری عمل می کند.

وی ضمن انتقاد به عدم حضور خبرنگاران تا پایان جلسه علنی شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: به دلیل آنکه خبرنگاران تا پایان جلسه علنی شورای اسلامی شهر حضور ندارند و بسیاری از مطالب بازنشر داده نمی شود، لذا ترتیبی اتخاذ داده شود تا وقت آن ها تلف نشود و بتوانند مطالب مهم و نطق ها و نظرات دوستان شورای شهر را منعکس کنند که برای این منظور می توان زمان نطق ها و تذکرات را اول یا وسط برنامه علنی قرار داد.

کد خبر 343715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.