مردم از مدیریت شهری انتظار ایجاد امید برای آینده اصفهان دارند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم با رای به لیست امید انتظار ایجاد نشاط، شادابی و امید برای آینده اصفهان دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی نیا ظهر یکشنبه در سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که از زحمات بزرگان این کشور و از خون شهدا، دارای مردم سالاری دینی هستیم و امیدوارم که نظام جمهوری اسلامی با استفاده از تمام توان قانون اساسی برای رفاه اجتماعی و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به تمام معنایش گام بردارد.

وی ادامه داد: امیدوارم ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان به دنبال اجرای قانون باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه رای مردم به لیست امید برای افزایش امید به زندگی در آن‌ها بود، افزود: امروز مردم با رأی به لیست امید در مدیریت شهری انتظار ایجاد نشاط، شادابی و امید برای آینده اصفهان دارند.

شریعتی نیا با بیان اینکه این رای با هدف ایجاد رفاه و افزایش امید به زندگی در شهروندان بود، گفت: برای این مردم در این شورا اهدافی ترسیم کردیم و امروز هرچه طرح ارایه می دهیم و فریاد می زنیم برای تحقق رویایی است که برای اصفهان و مردم آن داشتیم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهداف ترسیم شده شورای  پنجم برای مردم و لزوم اجرای آن توسط شهرداری گفت: شهرداری برای اعمال تغییرات باید برنامه داشته باشد و در اجرای آنها تلاش کند.

شریعتی نیا ادامه داد: خدا توفیقمان دهد تا در راستای اهداف شهدا و عهد و پیمانی که با مردم بستیم صادقانه پیش برویم که به نجات نزدیکتر است.

هم چنین مهدی مزروعی در تذکرات خود با تاکید به لزوم بازتاب بیشتر تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر  در مدیریت شهری اصفهان اظهار کرد: مدیران برخی از سازمان های شهرداری باید هر چه سریع تر تعیین وضعیت شوند در غیر این صورت اعضای شورا با صلاحدید جمعی باید در این خصوص از مدیریت شهری سوال کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به تغییراتی که در زیر مجموعه معاونت شهرسازی شهرداری اتفاق افتاده، اشاره کرد و گفت: این تغییرات را بررسی می کنیم تا ببینیم آیا منشاء فنی و تخصصی داشته و در جریان این تغییرات حق و آبروی افراد ضایع نشده باشد.

وی پیرامون اساسنامه سازمان های شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: باید تا هفته آینده یا حداکثر تا دو هفته آینده در خصوص ساماندهی اساسنامه سازمانی زیر مجموعه مدیریت شهری نتیجه ای حاصل شود.

کد خبر 343714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.