تکلیف مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان مشخص شود

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حدود شش ماه است که اداره کل آموزش و پرورش با سرپرست اداره می شود و ضروری است هر چه زودتر مدیرکل این نهاد تاثیرگذار مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در هفته گذشته خروج آمریکا از برجام را شاهد بودیم که از این طریق خوی استکباری آمریکا بروز و ظهور پیدا کرد و نشان داد که حتی حاضر نیست در معاملات برد- برد ظاهر شود و در هر قراردادی تنها به دنبال نشان دادن برتری خود است.

وی ادامه داد: برجام نشان داد که آن دستاوردهایی که جمهوری اسلامی به دنبال آن بود محقق شده و خروج آمریکا از این توافق نامه نیز به این دلیل بود که خیر و صلاح ایران در آن بود که البته امیدواریم با سیاست های رییس جمهوری زمینه های رشد و تعالی ایران اسلامی فراهم شود.

وی با اشاره به وضعیت فعلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: این اداره کل با گذشت بیش از ۶ ماه، هنوز با سرپرست اداره می شود و جای تأسف دارد زیرا آقای احمدی از جمله مدیران لایقی هستند که باید از وی استفاده کرد لذا از وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس و استاندار اصفهان تقاضا دارم که مصالح آموزش و پرورش را مدنظر قرارداده و پیش از این اجازه ندهند این وضعیت ادامه پیدا کند چون هر سازمانی که با سرپرستی اداره شود با برنامه ریزی و نظامندی فاصله می گیرد.

 نصراصفهانی گفت: البته به طور حتم باید انتخاب مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان با سیاست های دولت تدبیر و امید همسو باشد و معطل کردن این جریان، تغییر خاصی را به دنبال نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: قطار شهری اصفهان در طی سالیان گذشته وضعیت بسیار خوبی به خود گرفته و اهداف آن تحقق پیدا کرد و قولی که مبنی بر اتمام خط یک آن داده شده بود پس از ۱۷ سال به پایان رسید؛ این امر نشان می دهد اگر با وحدت و انسجام، همه امور را پیگیری کنیم موفق خواهیم بود البته نسبت به تعیین تکلیف و انتخاب مدیرعامل قطار شهری نیز باید اقدام شود.

نصر اصفهانی تاکید کرد: دومین اجلاس شورای شهر کلانشهرها در شهر شیراز در هفته گذشته به ریاست آقای هاشمی رفسنجانی با موضوعات آلودگی هوا، حمل و نقل و ترافیک و ... برگزار شد که زمینه ارتباط هرچه بهتر با دولت را فراهم می کند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پیامبر اسلام در آخرین جمعه ماه شعبان به ایراد خطبه ای می پردازند که بسیار معروف است و در آن همه انسان ها نه تنها مومنان را مورد خطاب قرار داده و مژده فرار رسیدن ماه مبارک رمضان را می دهند. ایشان در این خطبه بیان می کنند که رمضان، ماه رحمت و برکت و مغفرت الهی است و انسان ها از صفت کرامت خداوند می توانند استفاده کنند زیرا هر عملی انجام دهند مورد قبول بوده و هر نفس افراد روزه دار، تسبیح الهی و خوابیدن آنها نیز عبادت است.

نصراصفهانی با اشاره به مناسبت های هفته جاری خاطرنشان کرد: در هفته جاری سالروز فتوای تاریخی میرزای شیرازی، مبنی بر حرام شدن توتون و تنباکو بود که باعث شد این محصول از انحصار بریتانیا خارج شود، سالروز حکیم ابواقاسم فردوسی و روز ارتباطات را نیز در پیش داریم که این مناسبت ها را به تمامی روابط عمومی ها تبریک می گوییم و امیدواریم بتوانیم هرچه بهتر از آنها استفاده کنیم.

کد خبر 343667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.