پیاده راه سازی چهارباغ، محرک توسعه شهر

رییس اداره مطالعات و برنامه ریزی شهری شهرداری اصفهان از پیاده راه سازی چهارباغ به عنوان یک پروژه محرک توسعه یاد کرد و گفت: برای زیرساخت‌های رونق گردشگری فراهم و به نقاط قوت و ضعف پروژه های محرک توسعه توجه شود.

فریاد پرهیز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: فعالیت‌هایی که در محورهای تاریخی و گردشگری تعریف می‌شود، باعث افزایش تقاضای سفر و تمایل هر چه بیشتر گردشگران برای بازدید از این محورها خواهد شد.

وی محورهای تاریخی را محرک توسعه خواند و تصریح کرد: در اصفهان پروژه های محرک توسعه زیادی وجود دارد که تاکنون بسیاری از آنها شناسایی و نقاط ضعف و قوت پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

رییس اداره مطالعات و برنامه ریزی شهری شهرداری اصفهان افزود: محورهای گردشگری شهر اصفهان نیز تعریف شده زیرا در نظر داریم استقبال برای سفر به اصفهان به عنوان شهری تاریخی و توریستی را افزایش دهیم.

وی از پیاده راه سازی چهارباغ به عنوان یک پروژه محرک توسعه یاد کرد و گفت: باید زیرساخت های رونق گردشگری فراهم و به نقاط قوت و ضعف پروژه‌های محرک توسعه توجه شود.

پرهیز خاطرنشان کرد: در آینده از افرادی که در مورد معرفی پروژه‌های محرک توسعه در کشور موفق بوده و خودشان مدیر پروژه بوده‌اند دعوت و برای تعریف پروژه‌های محرک توسعه کمک می‌گیریم.

کد خبر 343583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.