مجید حججی فرماندار تیران و کرون شد

تیران-مجید حججی از سوی استاندار اصفهان به عنوان فرماندار تیران و کرون منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران و کرون، مجید حججی، فرماندار جدید تیران و کرون در آیین تکریم و معارفه با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف گفت: دهیاران و شهرداران در کنار مدیران دولتی نقش موثری در پیشرفت و آبادانی شهرستان دارند.

وی افزود: توسعه و آبادانی شهرها و روستاها با مدیریت و تدبیر ویژه دهیاران و شهرداران و همکاری و همراهی مدیران دستگاه های اداری انجام می شود.

فرماندار جدید تیران و کرون با بیان اینکه بروکراسی و شرایط سخت اداری نباید مانع از خدمت به مردم شود، تصریح کرد: باید با تفسیر و تبیین دقیق قانون و نگاه همه جانبه به نیازهای کشور زمینه پیشرفت و توسعه را فراهم ساخت.

علی رحمانی، فرماندار سابق شهرستان تیران و کرون با اشاره به امنیت این شهرستان و مشارکت بیش از 90 درصدی در انتخابات گفت: شهرستان تیران و کرون از جنبه های مختلف دارای شاخصه های ویژه ای است که باید از این ظرفیت ها برای توسعه این منطقه استفاده کرد.

وی افزود: طرح های اقتصادی زیادی در بخش های صنعتی و کشاورزی تعریف شد که برخی  از آن ها تکمیل نشده و نیازمند پیگیری و توسعه طرح در راستای تحقق کامل است.

به گزارش ایمنا، در این آیین از خدمات علی رحمانی تقدیر و مجید حججی به عنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی شد.

مجید حججی که پیش از این بخشدار مرکزی نجف آباد بود با حکم استاندار اصفهان به سمت فرماندار شهرستان تیران و کرون منصوب شده است.

کد خبر 343556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.