قوانین نباید برای سنگ اندازی در امور کشور استفاده شود

تیران-معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: قوانین مصوب کشور نباید برای سنگ اندازی در امور جاری کشور و پیشرفت اهداف جامعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، سید حمیدرضا طباطبایی در آیین تکریم و معارفه فرماندار تیران و کرون اظهار کرد: بروکراسی سخت اداری و شرایط سختی که سلیقه ای و یا در کمبود قانون ایجاد شده مانع از پیشرفت کشور است.

وی افزود: قوانین زیادی در مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد که این قوانین در راستای پیشرفت کشور است که قوانین مصوب کشور نباید برای سنگ اندازی در امور جاری کشور و پیشرفت اهداف جامعه استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان سخت گیری ها و عدم نگاه همه جامعه به نیازهای کشور را از جمله مشکلات پیش رو در کشور دانست و تصریح کرد: مدیران در رده های مختلف وظیفه خدمت به مردم را نباید جایگزین موضوعات حاشیه ای کنند.

وی ادامه داد: احزاب و گروه های سیاسی در درون کشور باید در راستای اعتلای کشور گام بردارند و فضای گفتگو و صحبت برای آن ها فراهم شده و عقاید و دیدگاه های آن ها باید شندیده و در راستای پیشرفت کشور استفاده شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه مهمی دارند و نباید به لحاظ سلیقه سیاسی و عضویت در گروه احزاب سیاسی سرکوب و در مقاطعی از زمان و یا همیشه قادر به بیان دیدگاه و عقاید خود باشند بلکه باید در همه شرایط سیاسی نگاه یکسانی به افراد جامعه بشود.

وی با بیان اینکه مدیران در استان اصفهان در رده های مختلف باید ارتباط خوبی را با مردم برقرار سازند، یادآورشد: ارتباط مردم و مدیران نباید در بروکراسی اداری قرار گیرد بلکه مدیران در دیدار با مردم تلاش و همت جدی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به امنیت کشور و همچنین استان اصفهان گفت: تامین امنیت برای سلامت اجتماعی و پیشرفت کشور لازم است و چالش های امنیتی برای ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی باید رفع شود و آنچه به عنوان چالش مطرح است سعی شده در جلسات مختلف رفع تا اینکه امنیت مردم خدشه ای وارد نشود.

وی امنیت شهرستان تیران و کرون را مورد توجه قرار داد و گفت: سلامت و امنیت اجتماعی خوبی در شهرستان تیران و کرون به لحاظ تدین مردم و تلاش دستگاه های امنیتی وجود دارد که این موضوع سرمایه بزرگی برای شهرستان تیران و کرون است.

وی با اشاره به انتصاب فرمانداران گفت: به لحاظ سیاست های استانی و تدابیر دولت انتصاب فرمانداران انجام و تعداد زیادی از مدیران که بازنشسته می شوند مدیران جدیدی در سمت های مختلف منصوب می شوند و از مدیران با تجربه و توانمند استفاده می شود.

در این آیین از تلاش های علی رحمانی فرماندار سابق شهرستان تیران و کرون تجلیل و مجید حججی به سمت فرماندار جدید تیران و کرون منصوب شد.

کد خبر 343555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.