۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
شورای شهر تبریز دچار روزمرگی شده است

رییس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز گفت: از زمان آغاز به کار شورای شهر تبریز در دوره پنجم تاکنون همه اعضا دچار روزمرگی شده و جز تصویب لوایح شهرداری اقدام خلاقانه‌ای انجام نداده‌اند.

علی آجودان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با انتقاد از اینکه از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون اعضای این شورا دچار روزمرگی شده و اقدام شاخصی را انجام نداده است، اظهار کرد: همه اقدامات شورای شهر در این بازه زمانی به تصویب لوایح تقدیمی شهرداری ختم شده و تاکنون تنها برای این امر تشکیل جلسه داده‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر تبریز نیز به انجام نرسیده است، افزود: این مصوبات باید برای تصویب نهایی به صحن علنی ارسال شود که علی‌رغم ارسال به هیئت رییسه هنوز در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای شهر در نظر دارد از این پس به صورت جدی پیگیر مصوبات باشد، تاکید کرد: این موضوع تا امروز مسکوت مانده و از این پس این شرایط را نمی‌پذیریم.

وی همچنین ساماندهی کارکنان شهرداری را ضروری خواند و گفت: شهرداری باید در بازه زمانی مشخص نسبت به ساماندهی نیروهایش اقدام کند و نتایج فعالیت‌های خود را به کمیسیون نظارت شورا ارایه دهد.

آجودان زاده با بیان اینکه در آخرین بررسی مشخص شد که حدود ۲۰۰ نفر از کارگران شهرداری در خارج از این مجموعه فعالیت دارند، افزود: بر اساس مصوبه شورا باید همه این کارگران به جای خود بازگردند.

وی همچنین از عدم توجه شهردار نسبت به اجرای چارت جدید سازمان شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: شورای شهر بر این باور است که به صورت جدی نسبت به اجرای این چارت ورود کند تا شورای شهر ار حالت فرمایشی خارج شود.

کد خبر 343509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.